روزنخست مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی با درگیری علی رضا رضایی و یکی از خبرنگاران ورزشی حاضر در محل رقابتها همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،درجریان مسابقات روز نخست جام جهان پهلوان تختی در سالن شهدای هفتم تیر اتفاقی رخ داد که حرف و حدیث های فراوانی را به دنبال داشت.ماجرا از این قرار بود که علی رضا رضایی سخنگوی فدارسیون کشتی برخوردی فیزیکی با یکی از خبرنگاران حاضر در سالن رقابتها داشت که باعث شد این خبرنگار از سخنگوی فدارسیون شکایت کند.

علی رضا رضایی درباره اتفاق رخ داده در سالن مسابقات این طور توضیح می دهد: به طور کلی من رابطه بسیار خوبی با اهالی رسانه دارم و هموراه سعی داشتم در کنار کار با آنها ارتباط دوستی داشته باشم،این موضوع را می توانید از همه خبرنگاران و جامعه خبری سوال کنید اما در روز نخست مسابقات جام جهان پهلوان تختی یکی از خبرنگاران حرکت زشتی را انجام داد که باعث شد از خودم عکس العمل نشان دهم.

وی تصریح کرد:متاسفانه بسیاری از دوستان اعلام کرده اند خبرنگار مورد ضرب و شتم قرار گرفت که کاملا این موضوع را تکذیب می کنم،واقعیت این است که یکی از خبرنگاران در خطاب به من از الفاظ رکیکی استفاده کرد من هم در واکنشی غیرطبیعی نوک انگشتانم به عینکش برخورد کرد،حال چرا برخی دوستان به دنبال بزرگنمایی این موضوع هستند برای خود من هم جای سوال است؟...در هر صورت من احترام زیادی برای تمامی جامعه خبری قائل هستم و به هیچ عنوان قصد بی حرمتی به هیچ کسی را نداشته و ندارم.به هرحال اتفاقی که در مسابقات جام تختی رخ داد را هیچ کسی تائید نمی کند و باید بدانیم که خبرنگاران و مسئولان ورزشی هر کدام رسالتی مشخص دارند.

جامعه خبری مسئول اطلاع رسانی دقیق رخدادهای ورزشی است و باید جایگاه خود را به خوبی بداند ودر مقابل نیز مسئولان ورزشی باید به اهالی رسانه که در هر شرایطی و با کمترین توقع حوداث ورزشی را پوشش خبری می دهند احترام بگذارند و حتی اگر خبرنگاری هم اشتباهی کرد از طریق مراجع قانونی ذیر ربط با آن برخورد کنند نه از راههای غیر اصولی و غیر منطقی و بعضا فیزیکی؟!...

ای کاش آقای رضایی می دانست که خبرنگاران برای اطلاع رسانی مناسب از رویداد های خبری آنقدر مشکل دارند که... فقط ضرب و شتم را کم داشتند که آن هم به لطف سر انگشتان و عینک" بزرگنمایی "شد!!!!

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، تیم ملی ، جام تختی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۸:۳۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
بنظرم خوبه که ادم همه جوره هوای همکارهای خودش رو داشته باشه ولی نه به هر قیمتی.روی صحبتم با عزیزی هستش که این گزارش رو تهیه کرده.
آخرین اخبار