رافائل کاسترلو گفت: بازیکنان تیم ملی برای کسب سهمیه جهانی از جان و دل مایه گذاشتند و با تمام توان جنگیدند.

رافائل کاسترلو سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: خوشبختانه با درایت و هوشیاری بازیکنان به مسابقات جهانی را یافتیم با این کار من از خود راضی هستم و ملی پوشان نیز همچنین در کل تجربه‌ سختی بود با این وجود همه تلاش کردند و بازیکنان با دل و جان  به میدان رفتند و با تمام توان جنگیدند.

وی تصریح کرد: با زحماتی که کشیده شد به رقابتهای جهانی قطر راه یافتیم و این مایه خوشحالی است و از اینکه توانستیم دل مردم ایران را شاد کنیم به خود می‌بالیم با این تفاصیل برای حضوری بهتر و قدرتمند در این رقابتها باید قدم به قدم گام برداریم از هم اکنون برای یک سال آینده زود است که نظر بدهیم.

کاسترلو در ادامه گفت: برای رسیدن به این هدف حامی مالی تیم نیز زحمات زیادی برای تیم ملی کثیر که در این‌جا داد واز وی خدماتش تشکر و قدردانی کنم.

وی اضافه کرد: در این راه باشگاه ثامن اکثر ملی پوشان را کنار هم قرار داد تا هماهنگی بهتر و بیشتر شود و این کار باعث شد که کارایی هم مناسب وبهتر شود و ما این نتیجه را بگیریم.

کاتسرلو گفت: در مسابقات جهانی تیم‌ها به مراتب قوی و قدرتمند هستند باید با یک برنامه‌ریزی مناسب به مصاف آن‌ها بریم که بازی خوبی که بازیکنان در مسابقات آسیایی بحرینی از خود ارائه کردند به طور حتم در این رقابت‌ها نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هندبال ایران پتانسیل خوبی دارد و بازیکنان توانمند وبا قابلیت بالایی دارد و آینده خوبی در انتظار آن‌ها است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تجربه ، دل و جان ، جنگیدند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار