جبهه اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب با توجه به شادی فزاینده پیروزی قاطع ملت در حماسه سیاسی 92 از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جبهه اصلاح طلبان و اعتدالگرایان به مناسبت یوم‌الله 22بهمن بیانیه ای را صادر کردند.
 
متن این بیانیه بدین شرح است:
 
«ملت شریف و عزتمند ایران زمین
 
فرا رسیدن ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با هدف استقلال این مرز و بوم و آزادی ملت از یوغ اسارت امپریالیسم و استبداد و خودکامگی حکام غیرمشروع به وقوع پیوست، در سی و پنجمین سالگرد غرورآفرین خود دارای اهمیتی خاص و جایگاهی در خور توجه است، چراکه با شادی فزاینده پیروزی قاطع ملت در حماسه سیاسی انتخابات بیست و چهار خرداد نود و دو عجین شده و امیدی وصف‌ناپذیر و طراوتی بی‌بدیل را دل امت زنده کرده است. واقعه‌ای پرشور و ارزشمند که نشانگر اوج شعور و تمدن والای ملت ایران است.
 
از همین رو دبیران کل و تمامی اعضای احزاب و تشکل‌های 31گانه جبهه اصلاح‌طلبان ایران و جبهه اعتدال‌گرایان، ضمن عرض تبریک ایام‌الله دهه فجر به ساحت مقدس مردم کشورمان، از تمای آحاد ملت به عنوان صاحبان حقیقی انقلاب و کشور دعوت به عمل می‌آورند تا با شرکت در مراسم باشکوه 22 بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ، پیام صلح، دوستی و آزادی‌ خواهی انقلاب خود را به گوش جهانیان برسانند.
 
امید است که با تداوم درایت، همسویی و تعامل دل‌سوزان کشور و بزرگان نظام اسلامی زمینه همبستگی و تداوم اتحاد ملی ایران بیش از پیش فراهم شود.»
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار