کارشناس تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان فجر سپاسی برای اینکه سقوط نکنند تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند و همین موضوع شرایط سختی را برای پرسپولیس به وجود می‌آورد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه زمین ورزشگاه حافظیه نامناسب است و شرایط بازی را برای بازیکنان هر دو تیم سخت می‌کند و کادر فنی باید با توجه به شرایط زمین تاکتیک مناسب را تعیین کنند تا بتوانند پیروز میدان شوند.

وی درباره آمادگی بازیکنان پرسپولیس با در نظر گرفتن اعتصاب در مقابل فجر سپاسی تصریح کرد: بازیکنان یکی، دو جلسه در تمرینات حاضر نشدند که این موضوع چندان مهم نیست و تاثیر چندانی در عملکرد بازیکنان نمی‌گذارد و سرخ پوشان روز مسابقه با آمادگی کامل مقابل فجر حاضر خواهند شد.

درخشان درخصوص اینکه بازیکنان پرسپولیس فقط به خاطر مردم بازی می‌کنند، اظهار داشت: اگر این موضوع حقیقت هم نداشته باشد اما بازیکنان پرسپولیس به عشق مردم در زمین بازی می‌کنند و در مقابل مردم هم به خاطر آنها استادیوم می‌آیند و از تیم محبوب خود حمایت می‌کنند.

کارشناس پرسپولیس در خصوص اینکه علی دایی به بازیکنان گفته است اعتصاب کنند و در تمرینات حاضر نشوند، گفت: این موضوع صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست.

درخشان در مورد پاداش در نظر گرفته شده برای بازیکنان پرسپولیس بیان کرد: پروین روز گذشته مقداری از پاداش بازیکنان پرسپولیس را پرداخت نموده است.

حمید درخشان در پایان در خصوص گفته پروین که اگر نتوانم وضعیت تیم را سامان دهم کناره‌گیری می‌کنم خاطرنشان کرد: طبیعی است که همچنین حرفی را بزند باید به پروین کمک شود و نباید دست تنها بماند و وزارت ورزش نیز باید به پرسپولیس کمک کند تا از این شرایط رهایی پیدا کند.

گفتنی است، پرسپولیسی‌ها به مدت سه روز اعتصاب کردن و در تمرینات حضور پیدا نکردند.

آنها روز گذشته تصمیم گرفتند به خاطر هواداران تمرین کنند و برای بازی مقابل شهید فجر سپاسی آمادگی پیدا کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ورزشگاه ، حافظیه ، نامناسب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار