صبح امروز دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "علی شمخانی" در دیدار با "رمضان عبدالله" با تاکید بر استمرار حمایت جمهوری اسلامی ایران از جریان مقاومت اسلامی هوشیاری کشورهای منطقه و مقابله با رژیم صهیوینستی به عنوان تهدید اول منطقه را خواستار شد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ایستادگی و مقاومت دولت و ملت سوریه در برابر توطئه‌های دشمنان و پیروزی آنان برابر گروه‌های تروریستی و حامیان آنها را درسی بزرگ از جریان مقاومت دانست و تاکید کرد: جبهه مقاومت اسلامی پرقدرت‌تر از گذشته در مقابل تهدیدها حاضر خواهد شد.

شمخانی افزود: باید از فرصت‌های پیش رو از جمله بیداری اسلامی استفاده کرد و به وسیله آن تهدیدهایی چون جریانات تکفیری که ساخته رژیم صهیونیستی است و در خدمت آن هستند را دفع کرد.

علی شمخانی آینده منطقه و جهان اسلام را روشن دانست و ابراز امیدواری کرد مقاومت اسلامی در سایه تقویت همبستگی و وحدت گروه‌های مختلف فلسطینی با استحکام و صلابت از حقوق مسلم مردم فلسطین دفاع می‌کند و همچنان تحقق آرمان فلسطین را پیگیری خواهد کرد.

در این دیدار رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران را رویدادی منحصر به فرد خواند که روند پیشرفت آن ادامه داشته و ایران را به پایگاه امید و دلگرمی جهان اسلام تبدیل کرده است.

رمضان عبدالله افزود: شرایط بحرانی حاکم بر مردم غزه از جمله کمبود برق، غذا و دارو نتیجه رفتارهای ضد انسانی رژیم صهیونیستی است و این رژیم نشان داده که به هیچ تعهد و معاهده‌ای پایبند نبوده و نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشور ، مقاومت ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار