سردار خضراعی با اشاره به اینکه در 22 بهمن ملت ایران ملت غیور ایران پاسخگوی ادعای سخیف مقامات آمریکایی خواهند بود، گفت: آن‌ها به کارکرد نظامی و اطلاعاتی ما واقفند و می‌دانند بضاعت غیورمردان بسیجی و رزمندگان اسلام در مجموعه سپاه پاسداران در حدی است که این آمادگی را دارند در مقابل هرگونه تعرضی بایستند.

"جواد خضراعی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به این که در مذاکرات نباید به مسائل امنیتی و دفاعی ایران ورود شود، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در سال‌های دفاع مقدس مردم ما را به اندازه کافی شناختند و آن چه که بعضا اظهار می‌کنند فقط می‌تواند مصرف داخلی داشته باشد.
 
وی ادامه داد: آن‌ها به کارکرد نظامی و اطلاعاتی ما واقفند و می‌دانند بضاعت غیورمردان بسیجی و رزمندگان اسلام در مجموعه سپاه پاسداران در حدی است که این آمادگی را دارند در مقابل هرگونه تعرضی بایستند.
 
مدیر مجموعه باغ موزه دفاع مقدس در تهران، تصریح کرد: در دین اسلام جنگ مذموم شناخته شده مگر در دفاع از اسلام و نوامیس اسلامی، بنابراین بی‌شک اگر دشمن می‌خواهد در مقابل دین ما بایستد ما نیز در مقابل تمام تمامیت خواهی آنان خواهیم ایستاد.
 
سردار خزراعی افزود: من به عنوان فرد کوچکی از جامعه ایرانی و اسلامی معتقدم که مردم ما به عنوان مردم فرهیخته و هوشمند در مقابل کارکردهای مختلف دشمن نمی‌توانند ساکت بنشینند.
 
وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی هر ساله و پرشکوه 22 بهمن گفت: در روز 22 بهمن شما شاهد خواهید بود که ملت غیور مردم نسبت به ادعاهای سخیف مقامات آمریکا پاسخگویی خواهند کرد.  
 
مدیر مجموعه باغ موزه دفاع مقدس در تهران تاکید کرد: بی‌شک راه انقلاب اسلامی راهی روبه جلوست و نگاه به اندیشه دینی و نگاه به علم پروری و آشنایی مردم با علومی چون انرژی‌های نو یک فضای متعالی را در انقلاب اسلامی و جامعه رقم خواهد زد و امیدواریم جامعه جهانی با نگاه به اقدامات مضبوحانه مقامات آمریکایی نسبت به رفتارهای آنان واکنش نشان دهند.  
 
سردار خزراعی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم آینده جمهوری اسلامی و آینده علمی کشورمان این پیام و رسالت را به همه دنیا برساند که ما به عنوان جامعه ایرانی و هنرمند به دنبال دوستی و ارتباط علمی با تمام جهان هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار