معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به همراهی با شهروندان در طرح استقبال از بهار گفت : طرح استقبال از بهار، از فعالیت های جدی شهرداری است و قطعا به عنوان یک نهاد خدمت رسان اجتماعی می تواند در این مرحله همراه مردم و حتی پیشتاز باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دکتر محمود صلاحی با بیان این مطلب گفت : سنت دید و بازدید، گردش و تفریح و استراحت و اهمیت به نظافت و غبارروبی، سنت دیرین ایرانی و مورد تائید دین مبین اسلام است که با ایجاد روحیه نشاط و امید و ایمان همراه است و از این رو شهرداری تهران در طرح استقبال از بهار با جدیت به عنوان یک نهاد خدمت رسان با شهروندان همراهی دارد .
 
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با بیان این که برنامه ریزی در هر امری از سلول آغاز می شود نه از کل گفت :  اگر در برنامه ریزی برای هر موضوعی از نظر کارشناسان آن موضوع استفاده شود، مدیران به خود رایی  مبتلا نخواهند شد و از رو نباید اجازه دهیم کارشناسی، لفظ لوث شده ای در سازمان باشد.
 
وی  در ادامه با اشاره به اقدامات شهرداری به ویژه در زمینه های عمرانی از جمله احداث همچنین پل صدراظهار کرد : شهرداری تهران تمام قوای خود را برای اجرا و اتمام این پروژه به کار گرفت و با وجود آنکه من مهندس نیستم اما هندسه جدید شهر تهران، هر ذهن منصفی را به این اعتراف وا می دارد که در تهران، روحیه جهادی و مدیریتی کارآمد حاکم است.
 
صلاحی با بیان این که انصاف حکم می کند بگویم ساخت پل صدر نماد مدیریت، برنامه ریزی و روحیه جهادی حاکم بر شهرداری تهران است ، گفت :  شهرداری تهران، متنوع ترین فعالیتهای اجتماعی، عمرانی، شهرسازی، زیباسازی و غیره را دارد و شهروندان تهرانی هر روز شاهد آثار و نتایج تلاش شبانه روزی پرسنل خدمتگزار شهرداری تهران هستند.
 
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا گفت: " نظر مثبت مقام معظم رهبری نسبت به مطلوبیت ارائه خدمات در شهر تهران که این شهر را پاک، پاکیزه و الگو برشمردند هرچند هنوز جای کار فراوان دارد، نشان از آن است که مردم و مسئولان فعالیتهای شهرداری را رصد می کنند .
 
وی تصریح کرد : با وجود ارتباط تگتنگی که میان شهرداری و مردم وجود دارد ، شهرداری باید در تمام شئون زندگی مردم، همراه آنها باشد و همین امر، جای ابتکار فراوان برای شهرداری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار