استقرار شبانه روزی نیرو‌های خدمات شهری در مسیر‌های منتهی به جماران

شهردار ناحیه چهار منطقه یک گفت: نیرو‌های خدمات شهری ، سامانه 137، سد معبر و شهربان در مسیر‌های منتهی به جماران استقرار یافتند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران نعمت اله دراش  گفت: نیرو‌های مستقر درصورت وقوع حادثه شامل خرابی وسیله نقلیه و مواد دیگر آماده کمک رسانی به رانندگان وشهروندان هستند و سامانه 137 و پرسنل اجرایی این سامانه نیز پاسخ گوی شهروندان است.
دراش افزود: به مناسبت برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجدید میثاق ملت با آرمانهای امام راحل و حضور گسترده شهروندان در ایام اله دهه فجر در جماران معابر منتهی به بیت امام خمینی( ره) و حسینیه جماران برف روبی و بازگشایی شده است.

دارش بیان کرد: با فعالیت شبانه‌روزی برف‌روبی مسیر‌های ورودی به بیت امام(ره) شامل خیابانهای جماران، یاسر، حسنی کیا و چوبینه باز است و مشکل تردد در آن وجودندارد.

دارش خاطر نشان کرد: سایت اصلی برفروبی در محدوده ناحیه چهار شهرداری منطقه یک در منظریه ابتدای ورودی خیابان جماران مستقر است و بیش از 60 مخزن دپوی شن مخصوص در این ناحیه جانمایی شده  که بیست مخزن آن در معابر جماران است و به طور روزانه بازدید و نسبت به شارژ مجدد آنها اقدام می‌شود.

دارش از شهروندان و زائران بیت امام (ره) خواست به علت ترافیک در این محدوده، شیب معابر و لغزنده بودن مسیر‌ها از وسایل نقلیه عمومی جهت تردد در این محدوده استفاده کنند و یا وسیله نقلیه خود را مجهز به زنجیر چرخ و لوازم ایمنی نمایند و در صورت امکان در ساعات اوج ترافیک که بین ساعت 16الی 20 است تردد کمتری در این مسیر‌ها داشته باشند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مراسم ، ایام ، یاسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار