نماینده ویژه رییس جمهوراز مناطق آسیب دیده ناشی از بارش شدید برف غرب مازندران بازدید و از نزدیک در روند عملکرد اقدامات دستگاههای ذیربط قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، محمد باقر نوبخت در جمع خبرنگاران شهرستان های نوشهر و چالوس با بیان اینکه مازندران پس از یک هفته از بحران برفی اولیه بیرون آمد گفت : با کمک نیروهای امدادی هلال احمر ، پلیس راهور ، راهداری ، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی که از سراسر کشور به مازندران و مناطق بحران زده غرب این استان اعزام شدند گام نخست در برطرف کردن مشکلات مردم آسیب دیده از جمله قطعی آب وبرق و بسته بودن راههای مواصلاتی شهری و روستایی بر طرف شد.

سخنگوی دولت تدبیر و امید ادامه داد : برآورد دقیق خسارت ها و اعلام نظر درست کارشناسی ، ااتخاذ تصمیمات مناسب در موردکمک های مادی و معنوی به مردم بحران زده استان های شمالی در دستور کار ویژه هیت دولت قراردارد.

نوبخت تصریح کرد : از استاندار مازندران خواستیم خسارت‌های ریالی به بخش کشاورزی، باغداری و مرغداری و واحدهای مسکونی را جمع‌بندی کند تا آقای رییس جمهور و هیت دولت با جمع‌بندی خسارات نسبت به جبران آن اقدام کند.


همچنین قابل ذکر است طی چند روز گذشته نیز وزرای راه و شهرسازی و نیرو و معاونان ستادی این وزارتخانه ها ، برای بررسی مشکلات و تهیه گزارش به هیات دولت از مناطق بحران زده غرب مازندران و شرق گیلان بازدید کردند ./


برچسب ها: برآورد ، خسارت ، آسیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.