هفته پنجم و ششم مرحله دوم ليگ تکواندوی دسته يك نقش جهان،‌ جمعه 18 بهمن در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته پنجم و ششم از مرحله دوم نوزدهمين دوره رقابت هاي ليگ دسته يك تكواندو جام نقش جهان در رده سني جوانان و بزرگسالان، جمعه به ميزباني هيئت قزوين برگزار شد.

در هفته پنجم رقابت ها هيئت قزوين پنج بر سه مغلوب خودروان وفا شد، هيئت كيش با همین نتیجه از سد شركت پالايش نفت آبادان گذشت، مقاومت خوزستان پنج بر سه باشگاه مقاومت شکست داد و هيئت كرمانشاه هشت بر صفر برابر آكادمي قهرمانان اسلامشهر مغلوب اعلام شد.

همچنین در هفته ششم هيئت قزوين 6 بر 2 مقاومت خوزستان را برد، هيئت كيش با خودران وفا به تساوی چهار به چهار رسید، مقاومت پنج بر سه مقابل آكادمي قهرمانان پیروز شد و نفت آبادان برابر هییت کرمانشاه پیروز اعلام شد.

اما در بخش بهترین ها عنوان بهترين داور به ابراهيم رهبر از گيلان رسيد، مرتضي جنت آبادي از هيئت قزوين و حسن محمدزاده از مقاومت خوزستان عنوان بهترين سرمربيان را از آن خود كردند،‌ مير حسين زينال حسيني از مقاومت و مصطفي گودرزي از نفت آبادان عنوان بهترين سرپرستان را به خود اختصاص دادند و عنوان فني ترين مبارزان به مجيد بوچاني از آكادمي قهرمانان و مسعود اسلامي فر از خودروان وفا رسيد.

در جدول رده بندی مسابقات مقاومت با 15 امتياز همچنان صدرنشین است و تیم آكادمي قهرمانان اسلامشهر با 13 امتياز و مقاومت خوزستان با 8 امتياز عناوین دوم و سوم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار