استقبال از فیلم های جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه با بازدید بیش از 4500 نفر، فروش 75 میلیون ریالی بلیت های جشنواره در سه روز اول برگزاری آن را رقم زد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

 زنگنه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به بازدید بیش از دو هزار نفر از فیلم های "عاشق ها ایستاده می میرند” و "خط ویژه” در روز سوم جشنواره، عنوان کرد: در مجموع تاکنون بیش از4500 نفر از فلیم های جشنواره فیلم فجر در سه روز برگزاری آن در کرمانشاه دیدن کرده اند.

وی میزان فروش بلیت های جشنواره طی این مدت را 75 میلیون ریال اعلام و گفت: روز سوم جشنواره بیش از 24 میلیون ریال بلیت فروخته شد که پیش بینی می شود میزان فروش بلیت ها در روزهای پایانی جشنواره بیشتر شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: این استقبال در حالی است که کرمانشاهیان روزهای سردی را سپری می کنند.

رحیمی زنگنه با اشاره به تغییراتی در زمان اکران فیلم های جشنواره فجر کرمانشاه، بیان داشت : فلیم «خانه ای کنار ابرها» ساخته "سید جلال دهقان" امروز(19 بهمن)در سانس های 10 تا 12، 16 تا 18 و 20 تا 22 در سینما آزادی به جای فیلم «بیگانه» اکران خواهد شد و زمان اکران این فلیم نیز بزودی اعلام خواهد شد.

وی افزود: امروز همچنین فلیم «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» ساخته "ابراهیم ابراهیمیان" در سانس های 14 تا 16، 18 تا 20 و 22 تا 24 در سینما آزادی برای علاقمندان اکران خواهند شد./

برچسب ها: کرمانشاه ، بازدید ، ریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.