فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: اشرار و متجاوزان به مرزهای جمهوری اسلامی ایران به هوش باشند که مرز کشورمان در مقابل تهدید آنها ناامن است و اجازه نمی‌دهیم کوچکترین حرکتی را در ضربه زدن به انقلاب اسلامی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سردار محمد پاکپور دیروز در مراسم تجلیل از رزمندگان تیپ 37 حضرت عباس (ع) و 10 خانواده شهید عملیات‌های شمال‌غرب کشور در اردبیل اظهار داشت: ما با استقرار نیروهای توانمند در تمام مناطق مرزی امنیت کامل را برقرار کردیم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان و برخی از فریب‌خوردگان آنها حتی نگاهی چپ به مرزهای کشورمان داشته باشند و یا بخواهند در این مرزها اهداف و آمال خود را پیگیری کنند.

وی به برقراری امنیت پایدار در تمام مرزهای کشور به ویژه شمال‌غرب اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران و نیروهای فداکار سپاه با تبعیت از مقام معظم رهبری، فرماندهی کل قوا و همچنین عزمی راسخ و اراده‌ای آهنین محافظ انقلاب و کیان این نظام هستند و اجازه نمی‌دهند بدخواهان کوچکترین جرأتی پیدا کنند تا مرزهای کشورمان را مورد تهدید و تهاجم خود قرار دهند.

پاک‌پور تصریح کرد: ما از تمام توان و نیروی خود بهره می‌گیریم تا امنیت مرزها برقرار باشد و خطاب به خیره‌سری‌های برخی از یاوه‌گویان و ستیزه‌جویان با انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم که نیروی زمینی در تأمین امنیت منطقه با عزمی راسخ در صحنه است و آنها قادر نیستند نگاهی چپ به این کشور داشته باشند و یا بخواهند عناصر تروریستی خود را به داخل مرزها راه بدهند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه به جریانات مختلف تکفیری و سلفی به عنوان یکی از تهدیدات اصلی در منطقه اشاره کرد و گفت: رزمندگان جان بر کف نیروی زمینی سپاه در هر شرایطی آمادگی کامل برای دفاع از تمامیت ارضی و ایجاد امنیت در جای جای این مرز و بوم را دارند و اگر کسی بخواهد به نظام اسلامی ما کوچکترین تفکر انحرافی داشته باشد با ضربه‌ای مهلک و سنگین روبه‌رو می‌شود.

وی در ادامه افزود: همچنان فرزندان رشید این سرزمین در قالب نیروی ارزشی سپاه و بسیج در صحنه هستند و به عنوان مدافعان انقلاب اجازه نمی‌دهند دشمنان کوچکترین حرکتی را انجام داده و خیانتی را به این نظام وارد کنند که قطعاً هوشیاری سپاه تمامی تهدیدات دشمن را خنثی کرده و بر ملا می‌کند/.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، نیروی ، زمینی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.