مسیرهای عبور و مرور فرودگاه مهرآباد تهران به عنوان بزرگترین شریان ارتباطی و فرامنطقه‌ای همچنان از ایمنی تردد برخوردار است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، کارشناسان ستاد مدیریت بحران طی بازدیدها متعدد از تمامی مسیرهای سواره و پیاده رو فرودگاه مهرآباد واقع در غرب پایتخت ایمنی تردد مسافرین را بررسی و برطرف کردند.
 
عباس خسروی دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 9 با اشاره به تراکم مسافرت های هوایی از قدیمی‌ترین فرودگاه کشور اعلام کرد و جهت دفع هرگونه نگرانی‌ها احتمالی هموطنان مسافر، این ستاد با اعزام اکیپ‌ کارشناسان ایمنی تردد مسیرهای عبور و مرور منتهی به فرودگاه مهرآباد را بررسی و برطرف کردند.
 
بنابراین گزارش، کارشناسان مدیریت بحران با استناد بر مشاهدات عینی از مسیرها و خطرات احتمالی ناشی از بارش‌های ممتد برف به طور لحظه‌ای اقدام به ارسال گزارش و پیام از بیسیم با هداف تسریع در عملکرد خدماتی نمودند.
 
این گزارش حاکی است نیروهای مدیریت بحران منطقه 9 در راستای ارائه خدمات شهری مناسب برای مسافران کشوری در وضعیت برف و باران تهران از سایت‌های برف روبی و دپوی شن مخصوص مستقر در معابر بازدید کردند.
 
بنابراین گزارش، در این بازدید صبحگاهی ضمن ارزیابی امکانات فنی و تجهیزات موتوری در جهت خدمات رسانی به عموم هموطنان مسافر از استقرار و ارتقای ضریب امنیت مسیرها اطمینان یافتند.
 
از سوی دیگر نظر به اهمیت وقت و جان مسافران در راستای انجام وظایف روزمره بازدیدهای میدانی کارشناسان مدیریت بحران در چندین نوبت به طور مستمر به منظور پوشش لازم در خدمات ایمنی مسیر و هم‌میهنان مسافران ادامه خواهد یافت.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: برف ، مسیر ، مهرآباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار