فرمانده تیپ40 ارتش گفت: اگر استکبار جهانی و آمریکا مدام از گزینه نظامی در روی میز صحبت می‌کند باید بداند که گزینه ما نیز یا حسین(ع) و لبیک یا ثارالله است که با آن جنگ هشت ساله را با کامیابی پشت سر گذاشتیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ امیر مختاری‌فر دیروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل در آستانه روز نیروی هوایی در جمع نمازگزاران اردبیل اظهار داشت: تمام یاوه‌گویی‌ها و داستان سرایی‌های سران آمریکا بیشتر مصرف داخلی دارد و آنها به خوبی می‌دانند که قدرت نظامی ایران و صلابت نرم این کشور آنها را بیچاره خواهد کرد.

وی گفت: ما از اول اعلام کردیم که به آمریکایی‌ها بی‌اعتماد هستیم و هرگز حاضر نیستیم با یک ظالم و ستمکار مصالحه کنیم چرا که این ملت بر اساس قاعده فرهنگ عاشورایی هرگز ظلم را نمی‌پذیرند و زیر بیرق ظالم نمی‌روند.

امیر مختاری فر تصریح کرد: اگر مقام معظم رهبری ندای «هل من ینصرنی» سر بدهد بیش از 80 میلیون ایرانی و صدها میلیون مسلمان آزاده دنیا لبیکی عظیم به ایشان خواهند گفت و کاخ مستکبران را بر سر آنان خراب خواهند کرد.

فرمانده تیپ40 ارتش ادامه داد: این فکر خامی است که دشمنان ما به ویژه آمریکایی‌ها با داستان‌سرایی آن را تکرار می‌کنند چرا که به لطف جمهوری اسلامی ایران خون شهدا،‌ راه روشن امام و هدایت‌های مقام معظم رهبری امروز کشورمان در اوج قدرت و صلابت قرار دارد و نیروهای مسلح آن حامی نظام و دولت هستند و هیچ گاه اجازه نمی‌دهند که تعرضی به این کشور صورت گیرد.

مختاری‌فر افزود: ما اهل عمل هستیم و در جنگ هشت ساله نیز به دنیا نشان دادیم که دلیرمردانی داریم که تنها به کسب افتخارات و عزت بیشتر فکر می‌کنند و هرگز میدان را خالی نخواهیم گذاشت و ایادی کفر این را به خوبی می‌دانند.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس افزود: آمریکا قدرت نظامی ما را به خوبی محک زده و در جنگ سی و سه روزه قدرتی که سبب شد تا اسرائیل و آمریکا در برابر آن زانو بزنند قدرت ایران و حزب‌الله بود و از همین رو می‌داند که اگر دست از پا خطا کند با سخت‌ترین هجمه‌ها روبرو خواهد شد.

مختاری‌فر در ادامه به سه مقطع غرورآفرین نیروهای مسلح به ویژه ارتش اشاره کرد و گفت : در مقطع پیروزی انقلاب اسلامی ما شاهد پیوستن عموم ارتشیان به مردم بودیم که امام راحل(ره) نیز به گرمی از آنها استقبال کرد و دستور داد تا ارتش به قائله کردستان، ترکمن صحرا و خلق عرب پایان دهد و اجازه ندهد که در این کشور جنگ داخلی اتفاق افتد که اگر قدرت‌نمایی ارتش نبود ما امروز اوضاع و احوالی بدتر از سوریه داشتیم/.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.