رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تا پایان دی ماه سال جاری 13 مورد پروانه بهره برداری از معادن کردستان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، اسراری گفت: همچنین در این مدت تعداد 24 مورد گواهی کشف با احتساب محدودیت ثبت 8 ماهه در این سازمان صادر شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 330 واحد معدنی در استان کردستان مشغول فعالیت هستند، افزود: تعداد واحدهای معدنی تا پایان سال گذشته فقط 303 واحد بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اعلام اینکه استان کردستان یکی از استان های برخوردار از لحاظ مواد معدنی با غنای بالا است که با اقدامات صورت گرفته در آینده ای نزدیک می تواند از لحاظ اقتصادی چهره کردستان را دگرگون سازد، بیان کرد: تا پایان دی ماه سال  جاری بالغ بر 628 میلیارد تومان در بخش های مختلف معادن کردستان سرمایه گذاری شده که با پیش بینی های به عمل آمده این میزان سرمایه گذاری در سال آینده جهشی بسیار خوب خواهد داشت.
اسراری ادامه داد: این سرمایه گذاری به عمل آمده نوید این را می دهد که در آینده ای بسیار نزدیک چهره استان از لحاظ اشتغالزایی جدید و ارزش افزوده ناشی از این سرمایه گذاری دگرگون خواهد شد./
انتهای پیام/ش ک

برچسب ها: صدور ، معادن ، پروانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.