نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با تاکید بر اهمیت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، از آحاد مردم به ویِژه جوانان و نوجوانان برای حضور گسترده و حماسی در این مراسم دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، آیت الله سید یحیی جعفری در خطبه های نماز جمعه کرمان، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، به تبیین جایگاه رفیع ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و خاطرنشان کرد:نعمت ولایت فقیه، انقلاب اسلامی را از آسیبهای مختلف در35سال گذشته حفظ کرده است.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه گفت: امروز مردم کشورهای اسلامی بیدارشدند اما نداشتن یک رهبر باعث شده تا این کشورها نتوانند از زیر یوغ استبداد داخلی و استعمار خارجی رهایی یابند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی از کلمه "اسلام" هراس دارند و به همین دلیل دست به توطئه های بزرگ در کشورهای اسلامی می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه با تشریح ابعاد مختلف و آثار و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، به 19 بهمن، سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با حضرت امام خمینی(ره)اشاره کرد و یادآور شد: همافران ارتش ایران در این روز با حضرت امام خمینی(ره) دیدار کردند و با این کار کمر رژیم طاغوت را شکستند و وفاداری خود را به اسلام و انقلاب اسلامی اعلام کردند.

آیت الله جعفری در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه گفت : مشکلات فراوانی در زمینه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی وفرهنگی در کشور ما وجود دارد اما با همت مسئولان و قشرهای مختلف جامعه این مشکلات برطرف می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: به نظر می رسد دولت تدبیر و امید خردمندانه حرکت می‌کند، اما این بدان معنی نیست که هیچ انتقادی به این دولت وارد نیست.

آیت الله جعفری همچنین با بیان اینکه همه دولت‌ها نقاط مثبت و منفی داشته‌اند، یادآور شد: ممکن است یک دولت عیب‌های بیشتری و دولت دیگر عیب‌های کمتری داشته است،پس نمی‌توان بر روی یک دولت‌ به طور مطلق خط قرمز کشید و به دولت دیگر، نمره 20 داد./


برچسب ها: ولایت فقیه ، نعمت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.