ولید فارس مشاور کنگره آمریکا مدعی شد، رئیس جمهور این کشور در تلاش است تا خود را به تهران نزدیک کند و این امر نیز در خلال سخنرانی وی درباره بشار اسد کاملا مشهود بود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم:"ولید فارس" مشاور کنگره آمریکا در برنامه "حدیث الیوم" در سخنانی به موضع گیری دولت آمریکا در قبال برنامه هسته ای ایران پرداخت و مدعی شد، افق نزدیکی میان واشنگتن و طهران به خوبی نمایان شده است.

ولید فارس گفت:دولت باراک اوباما به موفقیت گفتگوهای هسته ای غرب با ایران اعتماد بسیاری کرده است و در ادامه افزود: با این حال مذاکرات هسته ای گروه 5+1 با ایران در کنگره آمریکا با انتقادات زیادی مواجه بوده است و بسیاری در کنگره طرفدار مذاکره با ایران نیستند.

وی در ادامه اظهارت خود مدعی شد: دولت اوباما در حال حاضر اولویت روابط را به ایران داده است و این امر نیز در عقب نشینی وی از کناره گیری بشار اسد رئیس جمهور سوریه که از سخنرانی وی آشکار شد، به وضوح به نظر می رسد.

ولید فارس گفت:آنچه که کنگره آمریکا از ایران می خواهد، هرگز رخ نخواهد داد، زیرا ایران نفوذ خود از سوریه و لبنان را خارج نخواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ولید ، فارس ، اوباما ، ایران ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار