یگانهای ارتش سوریه تلاش گروههای تروریست برای حمله به زندان مرکزی حلب را ناکام گذاشتند و شماری از تروریستها را به قتل رساندند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تلویزیون سوریه، در این عملیات ارتش سوریه شمار زیادی از تروریستها کشته و زخمی شدند و مقادیر زیادی از تسلیحات آنها منهدم شد.

در میان کشته شدگان می توان به ابوسیف چچنی از رهبران میدانی جبهه النصره اشاره کرد.

در عین حال ارتش سوریه یک انبار سلاح را در شمال غربی شهر القصیر در ریف حمص کشف کرد. در میان این سلاحها ، تیربار ، دوشکا ، آرپی جی ، سلاح های دوربین دار ، کلاشینکوف و دیگر سلاحها به چشم می خورد.

یکی از نیروهای ارتش سوریه اعلام کرد ما توانستیم در عملیات جستجو در محله شمالی القصیر این انبار سلاح را کشف کنیم.

همچنین ارتش سوریه با همکاری اهالی تلکلخ در استان حمص توانست یک بشکه پر از سلاح و گلوله را که در زیر زمین مدفون شده بود ؛ کشف کند.در میان سلاحهای کشف شده می توان به انواع و اقسام گلوله ها ، از جمله گلوله های آرپی جی ، خمپاره انداز و دوربینهای دید در شب اشاره کرد.

یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت: بر اساس خبرهایی که ما دریافت کردیم گروههای مسلح با مخفی کردن این سلاحها قصد داشتند با هماهنگی باندهای تروریستی مسلح در الحسن ، الزاره و لبنان ، به حمله تروریستی به مراکز ایست بازرسی ارتش و نیروهای امنیتی در منطقه تلکلخ اقدام کنند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار