اسکی‌باز المپیکی کشورمان گفت: طالبی یکی از بهترین مسئولان اسکی و ورزش کشور است و از برخی رسانه‌ها می‌خواهم با ایجاد حواشی رابطه من و وی را خراب نکنند.

محمد کیادربندسری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: المپیک زمستانی با میزبانی بسیار خوب روس‌ها همراه بوده است. وضعیت امنیت سوچی فوق‌العاده است و دهکده بازی‌های زمستانی در بهترین حالت و شرایط ساخته شده است.

اسکی‌باز المپیکی کشورمان افزود: این افتخار بزرگی است که نصیب من شده است. سوچی آخر دنیاست و امیدوارم در مصاف با ورزشکاران برتر جهان نتیجه خوبی را کسب کنیم.

کیا‌دربندسری در خصوص سرپرست جدید فدراسیون اسکی عنوان کرد: طالبی یکی از بهترین مسئولان فدراسیون اسکی و در مجموع ورزش کشورمان است.

وی در همین مدت سرپرستی و پیش از آن تلاش زیادی برای حل مشکلات اسکی کرده است که از همین جا از وی تشکر می‌کنم. از رسانه‌هایی که از جانب من مصاحبه‌های منفی کار می‌کنند خواهش می‌کنم که رابطه من و طالبی را خراب نکنند.

اسکی‌باز کشورمان ادامه داد: من در مصاحبه‌ای در خصوص هدیه 5 میلیونی فدراسیون نظر مدیر تیم‌های ملی را بیان کردم اما متأسفانه از قول من نوشتند که هدیه فدراسیون همان پول اسپانسر بوده است.

وی افزود: در آستانه حساس‌ترین مسابقات پیش‌رو نباید حاشیه‌ای برای ما به‌وجود بیاید چرا که آرامش و یا عدم آرامش تأثیر مستقیمی روی نتایج ما خواهد داشت.

نماینده المپیکی کشورمان اظهار داشت: از پنج‌شنبه تمرینات را آغاز خواهیم کرده‌ایم و امروز جمعه مراسم افتتاحیه آغاز خواهد داشت.

کیادربندسری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که مسئولان از اسکی‌بازان حمایت بیشتری کنند. اگر ما نیز اردوهای مدام برون مرزی در طول فصل داشته باشیم و از نظر لوازم و تجهیزات و لباس اسکی تأمین شویم بدون شک ما هم می‌توانیم رشد بسیار خوبی داشته باشیم. تمام تلاش هر 5 اسکی‌باز کشورمان در این دوره از بازی‌ها نیز در این است که بتوانیم رکوردشکنی کنیم و بهترین عملکرد را از خودمان به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار