حساب شماره ۱۱۱ بانک قرض الحسنه رسالت آماده جذب کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،حسین‌زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت شب گذشته در مراسم تقدیر از دست اندرکاران سریال آوای باران با بیان این مطلب گفت: راجع به بحث حامیان قرض الحسنه شامل تعدادی از کل هنرمندان و سایر علاقمندان و گسترش فرهنگ قرض الحسنه به ویژه کمک به موضوع ویژه قرض الحسنه است. 

وی تصریح کرد: به همین علت بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان تنها بانک قرض الحسنه خصوصی کشور طرح حامیان قرض الحسنه را به مرحله اجرا گذاشته است. 

وی گفت: بانک قرض الحسنه رسالت حدود ۱۶ سال قبل با حضور تعدادی از علاقمندان به بحث قرض الحسنه ایجاد و در حال حاضر این بانک تنها بانک خصوصی قرض الحسنه کشور است. 

حسین‌زاده افزود: در این بانک حسابی به نام حساب شماره ۱۱۱ به منظور بازسازی عتبات عالیات ایجاد شده که تمام مردم می‌توانند وجوه مربوط به بازسازی عتبات عالیات را به این حساب در تمام شعبات سراسر کشور این بانک واریز کنند. 

وی از راه اندازی صندوق سرمایه گذاری بازسازی عتبات عالیات، زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد و گفت: این صندوق با هدف سرمایه گذاری برای بازسازی عتبات عالیات توسط بانک قرض الحسنه رسالت زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار راه اندازی شده که مردم می‌توانند مشارکت در سرمایه گذاری برای بازسازی عتبات عالیات را از طریق این صندوق انجام دهند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار