برندان راجرز، سرمربی لیورپول بر این باور است که الان خیلی زود است که بخواهیم لیورپول را یکی از مدعیان لیگ برتر بدانیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سرمربی لیورپول علام کردکه با توجه به قدرت بالای منچسترسیتی و چلسی، تیمش آماده قهرمانی در لیگ برتر نیست.

لیورپول درشرایطی به تعطیلات کریسمس رفت که صدرنشین جدول لیگ برتر بود ولی حالا این تیم  رده چهارمی،8 امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارد.

لیورپول در هفت بازی اخیرش در لیگ برتر تنها 3 برد به دست آورده و راجرز معتقد است که قدرت تیمش در ارائه بازیهای عمقی ضعیف تر از حریفان است. راجرز در صحبت هایی به اسکای سپورتس گفت:« فکر می کنم که برای ما به عنوان یک تیم، خیلی زود است که بخواهیم مدعی قهرمانی باشیم. من بازی منچسترسیتی- چلسی را از نزدیک تماشا کردم و به بازیکنانی که این دو تیم دارند، توجه کردم. آنها در طول سالهای اخیر رختکن قدرتمندی را تدارک دیدند و کار برای ما خیلی سخت است. حتی اگر تا به اینجای فصل توانسته باشیم با آنها رقابت کنیم.

راجرز ادامه داد: پس من نمی توانم امسال از قهرمانی صحبت کنم. نه.امسال ما مدعی قهرمانی نیستیم.

در ادامه رقابت های این فصل لیگ برتر، لیورپول چند بازی خانگی مقابل تیمهای بالانشین جدول خواهد داشت و قبل از همه با ارسنال روبرو می شود و بعد از آن در ماه آوریل درخانه از منچسترسیتی و چلسی پذیرایی خواهد کرد. دراین میان راجرز اطمینان دارد که تیمش نقش سرنوشت سازی در تعیین قهرمان این فصل لیگ برتر خواهد داشت.

او درادامه صحبت هایش گفت: آیا ما در تعیین قهرمان نقش خواهیم داشت؟ بله. چون ما حرفه ای هستیم و می خواهیم به مبارزه ادامه داده و فصل را در بالاترین جایگاه ممکن به پایان ببریم. ما به جدول نگاه می کنیم و شش امتیاز میان خودمان و چلسی رده سومی فاصله می بینیم.ولی هنوز بازیهای زیادی تا پایان فصل باقی است و ما تا پایان فصل تلاش خواهیم کرد. اگر از من بپرسید وبخواهم پاسخ صادقانه ای بدهم، می گویم که شاید امسال برای قهرمانی ما خیلی زود باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار