"اشکان خطیبی‌" از اجرای کنسرت‌ در روز‌های آخر اسفند به سرپرستی ‌"بهروز صفاریان‌" از تاریخ 5 الی 22 اسفند در تالار وحدت خبر داد.

اشکان خطیبی‌ بازیگر خواننده در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت:  من با همکاری محمد  رحمانیان‌ و سایر دوستان یک گروه پانزده نفره را تشکیل  داده‌ایم که به سرپرستی بهروز صفاریان  است و همانطور‌ که از نامش پیداست از تاریخ  پنجم اسفند تا 22  هر شب از ساعت 18:30 الی 20:30  در تالار وحدت‌ به اجرای کنسرت می‌پردازیم.
 
وی افزود: موضوع این کنسرت‌ را موسیقی پاپ‌ نوین ایران و همچنین ترانه‌های خاطره انگیز‌ انگلیسی تشکیل می‌دهد.
 
 خطیبی  با اشاره به جریان ضد فرهنگی و پایین بودن سطح تفکر و اندیشه به عنوان مشکلات جدی سینمای ایران  بیان کرد:  اینکه در روز رایگان سینما با این صحنه‌ها مواجه هستم نه تنها  موجب خوشحالی نیست بلکه بسیار  غم انگیز و ملال آور است چون این استقبال نه تنها نشان دهنده‌ علاقه مخاطب‌ نیست بلکه نه نظر من اصلاً‌ نشانه خوبی نیست.

بازیگر و خواننده سینمای ایران افزود: در حال حاضر جذب و راهیابی بازیگر‌ به عرصه سینما خیلی آسانتر‌ و راحت‌تر از سال‌های قبل شده و بیشتر معیار جذب بازیگر انگار مناسبات خاص و فیزیک‌ مشخص است.
 
خطیبی اظهار داشت:  بازیگران حاصل تعامل و همکاری فکری کارگردان و تهیه کننده است چون تهیه کننده هم به خاطر هزینه‌ای که در نظر گرفته و سرمایه‌ای که در پروژه گذاشته انتظار برگشت سرمایه با بازیگران مطرح را دارد و کارگردان هم که در واقع عنصر اصلی انتخاب بازیگر است.
 
 وی ادامه داد: انتخاب بازیگر یک علم و تخصصی است که حتی در اروپا و هالیوود‌ هم جریان دارد اما متاسفانه بیشتر اوقات در سینمای من عامل انتخاب بازیگران با رفاقت‌ها و آشنایی و رابطه‌ها عجین می‌شود و غیر تخصصی می‌شود.
 
 این بازیگر خاطر نشان کرد:  به نظر من شکاف بین مخاطب و عوامل سینما از جمله بازیگر و کارگردان و ... موجب استقبال نکردن و خلوت شدن سالن‌های سینما می‌شود و باید با از بین بردن این شکاف‌ را جذب کرد.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.