شینجی کاگاوا، هافبک منچستریونایتد، تایید کرد از اینکه نتوانسته در این باشگاه چندان موثر باشد، بسیار ناراحت است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شینجی کاگاوا ستاره ژاپنی در تابستان 2012 از دورتموند به منچستریونایتد پیوست اما نتوانست مانند باشگاه سابقش، در الدترافورد چندان کارساز باشد.

این ستاره ژاپنی در تابستان 2012 از دورتموند به منچستریونایتد پیوست اما نتوانست مانند باشگاه سابقش، در الدترافورد چندان کارساز باشد.

کاگاوا در این فصل چندان در ترکیب اصلی شیاطین سرخ قرار نگرفت اما مصمم است که در ادامه این شرایط را تغییر بدهد.

او در گفتگو با اسکای پرفکت تی وی گفت: من هنوز در این فصل نتوانستم گلی به ثمر برسانم؛ به همین خاطر بسیار ناراحتم. این اولین بار در دوران حرفه ای ام است که نتوانسته ام تاثیر گذار باشم و این خیلی ناامید کننده است.

من به خود فشار می آورم تا در هر دیدار گلزنی کنم اما بعضی اوقات به نظر می رسد این اتفاق رخ نخواهد داد. می دانم که باید بر این شرایط غلبه کنم؛ در واقع اگر نتوانم این کار را انجام بدهم، به این معنی است که به عنوان یک بازیکن رشد نکرده ام. به همین دلیل باید کاملا روی نیم فصل دوم تمرکز و بر این سد ذهنی غلبه کنم

علی رغم نیم فصل ناامید کننده در لیگ برتر، کاگاوا در این نیم فصل در 5 دیدار از 6 بازی منچستریونایتد در چمپیونزلیگ بازی کرد و اکنون امیدوار است که تیمش با عبور از المپیاکوس، به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

" ما فصل گذشته مقابل رئال مادرید شکست خوردیم. این بار میخواهیم المپیاکوس را شکست بدهیم و یک چهارم نهایی برسیم. البته هدف ما رسیدن به فینال و قهرمانی است.

همه دنیا لیگ قهرمانان را تماشا می کند و این بهترین رقابت های باشگاهی دنیاست. اگر به دور بعد برسیم، دوست دارم با بارسا یا دورتموند روبرو شویم. دوست دارم مقابل مسی و اینیستا بازی کنم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار