مثل خاری در انگشت به کارگردانی ساناز‌ زمانی‌ 26 بهمن به نفع بیماران کودکان پروانه‌ای EB در فرهنگسرای‌ ارسباران‌ اجرا می‌شود.

"پیروز کرمی‌" دستیار کارگردان و مشاوره اجرای نمایش نامه خوانی  "مثل خاری در انگشت‌" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت:  این نمایش ‌نامه به قلم فرانسو‌ از ‌ساگان نوشته شده و ترجمه آن را اصغر نوری بر عهده داشته است.
 
 وی اظهار داشت:  این نمایش‌نامه خوانی به نفع بیماران پروانه eb اجرا خواهد شد و بازیگرانی چون مهشاد‌ مخبری‌، ارسطو خوش زر‌م، ‌سینا ‌کرمی و فرزانه قاسمی در آن به اجرای متن خوانی می‌پردازند.
 
 کرمی‌ بیان کرد: سینا افشار طراح پوستر و بروشور،  علی مع الحق‌ موسیقی،  شبنم موتابی تبلیغات مجازی، نازنین‌ سلطانی‌ عکاس، و ساناز‌ زمانی کارگردان این نمایش نامه خوانی را بر عهده دارند.
 
این دستیار با اشاره   به اینکه  علاقمندان‌ می‌توانند پیش فروش این نمایش نامه ‌ خوانی را در سایت www.tival .com  دریافت کنند افزود: نمایش نامه خوانی مثل خاری در انگشت 26 بهمن 92  ساعت 18:30  در فرهنگسرای‌ ارسباران‌ واقع در سید خندان خیابان جلفا سالن‌هنر و تجربه به اجرای عموم  در خواهد آمد.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار