نقطه‌ی مشترک تمامی فیلم‌های "پل راد" این است که آثاری کمدی و کم‌هزینه هستند اما او به زودی وارد مسیر تازه‌ای از فعالیت‌های هنری‌اش می‌شود.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ "پل راد"، هنرپیشه و کمدین 44ساله‌ی آمریکایی را در فیلم‌هایی مثل گوینده‌ی اخبار: افسانه‌ی ران برگندی(2004)، مجرد چهل ساله(2005)، بارداری(2007)، شام برای احمق‌ها(2010) و برادر احمق ما(2011) دیده‌ایم و امسال هم دو فیلم این چهل سالگی است و گوینده‌ی اخبار2: افسانه ادامه دارد را روی پرده داشت. نقطه‌ی مشترک تمامی این فیلم‌ها این است که آثاری کمدی و کم‌هزینه هستند اما پل راد به زودی وارد مسیر تازه‌ای از فعالیت‌های هنری‌اش می‌شود چون او برای بازی در نقش مرد مورچه‌ای، یکی از اولین قهرمانان مارول در فیلمی به نام مرد مورچه‌ی/انت من قرارداد امضا کرده است.

کمپانی مارول اعلام کرده که "راد" همیشه گزینه‌ی اول آنها برای این نقش بوده چون استودیو دوست دارد هنرپیشگانی برای نقش ابر قهرمان‌هایش به کار بگیرد که بتوانند زوایای مختلف چنین شخصیت‌هایی را به نمایش بگذارند. از آنجایی هم که ادگار رایت، کارگردان انگلیسی و سازنده‌ی فیلم‌هایی مثل شان مردگان(2004) و پلیس آتشی(2007) برای ساخت پروژه‌ی مرد مورچه‌ای انتخاب شده، فیلم بیشتر به سمت کمدی گرایش خواهد داشت و مارول امیدوار است پل راد بتواند مثل رابرت داونی جونیور در مجموعه‌ی مردآهنی ترکیبی از کمدی و درام در نقش‌آفرینی‌اش به معرض نمایش بگذارد. در این صورت ترکیب ابرقهرمان‌های مارول متنوع‌تر از قبل می‌شود چون مجموعه فیلم‌های کاپیتان آمریکا محصول مارول با نقش‌آفرینی کریس ایوانز بیشتر حالت تریلر اکشن دارد و ثور با حضور کریس همسورث هم فضایی فانتزی دارد.

به گفته‌ی کوین فیگ، از مسئولان مارول:« وقتی ادگار رایت ایده‌ی حضور پل را در فیلم را داد خیال‌مان راحت شد چون قدم اول در ساخت هر فیلم استودیوی مارول یافتن ستاره‌ی مناسب است.» پیش از اعلام رسمی حضور راد در نقش اصلی مرد مورچه‌ای مدتی صحبت از حضور جوزف گوردون- لویت در این نقش بود که به تازگی به پروژه‌ی مرد شنی پیوسته است. مارول هنوز اعلام نکرده راد در این فیلم نقش کدام یک از دو شمایل مرد مورچه‌ای را بازی می‌کند، شمایل اریژینال دکتر هنک پیم دانشمند یا چهره‌ی دیگر این شخصیت که در قالب دزدی اصلاح شده به نام اسکات لنگ در اواخر دهه‌ی هفتاد معرفی شد. مرد مورچه‌ای 31 ژوئیه 2015 اکران می‌شود.

منبع:مجله فیلم‌نگار/

انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.