رئیس انجمن بولینگ ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص گفت:‌ برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری علی‌رغم مشکلات، بمب شادی ناشنوایان شده است و از خوشحالی آنها لذت می‌برم.

شاپور قربانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ انجمن بولینگ مسابقات قهرمان کشوری را علی رغم مشکلات فراوان در خراسان رضوی مجتمع فرهنگی کوه‌سر برگزار کرده است. مسابقات با حضور 20 ورزشکار ناشنوا برای نخستین بار در کشور برگزار شده است.
 
رئیس انجمن بولینگ ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص ادامه داد: 10 بهمن و در روز نخست مسابقات ورزشکاران تمرین کردند و سپس در روز دوم قرعه‌کشی تیم‌ها و تقسیم لاین‌ها و در نهایت 12 بهمن‌ماه ناشنوایان به مصاف یکدیگر رفتند.
 
قربانی افزود: مسابقات در نظم بسیار بالایی و هماهنگی کامل برگزار شده است؛ داوران سطح بالایی از استان خراسان قضاوت این رقابت‌ها را بر عهده داشتند و در نهایت به عنوان رئیس انجمن از برگزاری مسابقات و عملکرد ناشنوایان رضایت دارم.
 
رئیس انجمن بولینگ ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا تصریح کرد:‌ مسابقات برای نخستین بار و مختص ناشنوایان بوده است. برگزاری این رقابت‌ها برای مسئولان انجمن فعالیت سخت بوده است اما خوشبختانه برای ناشنوایان اتفاقی رضایت‌بخش بوده است. ورزشکاران ناشنوا در پایان این رقابت‌ها بسیار خوشحال بودند؛ از خوشحالی آنها بسیار لذت می‌برم و تمام تلاشم را برای برگزاری اینچنین مسابقات و خوشحال کردن آنها به کار می‌گیرم.
 
قربانی افزود: در دوران خدمت خود در عرصه ورزشی یا مشکلات ورزشکاران که از سلامت جسمانی در محدودیت هستند به طور کامل آشنا هستم؛ آنها را به طور کامل درک می‌کنم و درصدد ایجاد احساس رضایتمندی در آنها هستم.
 
رئیس ادامه داد: در مسابقات قهرمان کشوری هر تیم متشکل از 4 ورزشکار بوده است در هر تیم نفرات اول تا سوم را شناسایی و از طرف استان‌ها پاداشی نقدی و غیرنقدی دریافت کردند البته انجمن بولینگ ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص علاوه بر اهداء جام نفیس به مجتمع ورزشی کوه‌سر، کاپ‌های ورزشی و لوح تقدیر به ورزشکاران برتر این مسابقات اهداء کرده است.
 
قربانی ادامه داد: انجمن بولینگ قصد دارد بهار 93 مسابقات قهرمان کشوری بانوان ناشنوا را در کوه‌سر برگزار کند. بانوان و مردان بولینگ ناشنوا آینده روشنی در پیش دارند از پتانسیل بالایی برخوردار هستند لذا جهت رشد و گسترش رشته بولینگ در میان علاقمندان ناشنوا، پیوند اعضا بیماران خاص تمام تلاش خود را به خدمت می‌گیرم.
 
گفتنی است، در پایان مسابقات قهرمان  کشوری مردان تیم‌های خوزستان تهران و بوشهر اول تا سوم شدند و عباس داوودنژاد از استان خوزستان، سام بیمیری از تهران و محمد عابدینی از مشهد نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها شدند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار