نمایش کمدی "بوتوکس که ترس نداره"، به نویسندگی و کارگردانی "نیک رید و تهیه‌کنندگی شرکت "ثاندرمارکر پروداکشنز ال‌تی‌دی" از 4 تا 16 مارس 2014 (13 تا 25 اسفندماه) در تئاتر "وایت بی‌یر" به اجرا در می‌آید.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، نمایش کمدی "بوتوکس که ترس نداره"، به نویسندگی و کارگردانی "نیک رید و تهیه‌کنندگی شرکت "ثاندرمارکر پروداکشنز ال‌تی‌دی" از 4 تا 16 مارس 2014 (13 تا 25 اسفندماه) در تئاتر "وایت بی‌یر" به اجرا در می‌آید.

طراحی صحنه این نمایش کمدی را، که در یک کلینیک جراحی زیبایی می‌گذرد، توبی دیویس بر عهده دارد و ایون مکینتاش، مایک گودیناف، لزلی مولونی و جورج دارل از جمله نقش‌آفرینان آن هستند.

بابا برای بازگشت دوباره به جوانی، تصمیم دارد مو بکارد. مامان برای به دست آوردن دل بابا می‌خواهد چروک های پوست صورت خود را درمان کند. امی می‌خواهد علت فاصله گرفتن تیم از خود را دریابد و تیم در پی انجام یک جراحی حساس است تا مجبور نباشد از امی فرار کند. کریستینا، مدیر جراحی، می‌خواهد بزرگ ترین کلینیک جراحی پلاستیک را داشته باشد، حال آنکه شوهرش تومک، یعنی جراح کلینیک، می‌خواهد دامپزشک باشد.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار