معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19، ازبرگزاری هم اندیشی بزرگ بررسی پیامدهای پیروزی انقلاب اسلامی در این منطقه خبر داد.

 حجت‌الاسلام و المسلمین جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری هم اندیشی بزرگ بررسی پیامدهای پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه 19 همزمان با دهه فجر در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
این طرح همزمان با دهه فجر روز شنبه 19 بهمن ماه سال 92 در محلات منطقه 19 اجرا خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19، اداره فرهنگی شهرداری منطقه 19، سراهای محلات منطقه 19، با حضور شهروندان محلات این منطقه در سالن‌ کنفرانس شکوفه شمالی مشارکت و همکاری دارند.
 
حجت‌الاسلام جوادی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری هم اندیشی بزرگ بررسی پیامدهای پیروزی انقلاب اسلامی در محلات منطقه 19 روز شنبه 19 بهمن ماه سال 92 در سالن کنفرانس شکوفه شمالی با حضور شهروندان محلات 13 گانه منطقه 19 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطرنشان کرد: ارسال پیامک آموزشی و تبریک دهه فجر در محلات منطقه 19 همزمان با دهه فجر پخش سرود انقلابی در سراهای محلات و مدارس منطقه 19، قرائت قرآن به منظور شادی روح شهدا 12 تا 22 بهمن سال 57 در محلات منطقه 19 از اقدامات دیگر شهروندان منطقه است./
انتهای پیام/
 

برچسب ها: پیامد ، پیروزی ، انقلاب ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار