پایگاه خبری محیط در خبری به نقل از پایگاه اینترنتی رادار آنلاین در آمریکا Radar Online.com بخش دیگری از رسوایی اخلاقی بیل کلینتون رئیس جمهوری اسبق آمریکا را فاش ساخت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛‌ در این خبر آمده است بیل کلینتون در سال 1998 یعنی در دوران ریاست جمهوری خود در آمریکا با الیزابت هرلی Elizabeth Hurley مدل و بازیگر انگلیسی به طور سری ارتباط داشت.

در این خبر به نقل از یک نوار صوتی از سخنان تام سایزمور هنرپیشنه معروف هالیوود آمده است:« بیل کلینتون در روزی که گروهی از بازیگران فیلم «نجات سرباز برایان» با او در کاخ سفید دیدار داشتند از من شماه تلفن دوستم الیزابت هارلی را گرفت».

سایزمور می گوید:« پس از مدتی بیل کلینتون یک هواپیمای ویژه را برای انتقال الیزابت به آمریکا راهی انگلیس کرد، این دو به مدت یک سال با هم به طور سری ارتباط داشتند».

در مقابل الیزابت هارلی این خبر را تکذیب کرد اما رادار آنلاین با هدف تاکید بر صحت خبر منتشر شده، تصویری از هارلی را در کنار بیل کلینتون منتشر کرد.

این خبر زمانی منتشر می شود که هیلاری کلینتون همسر بیل، خود را برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آماده می کند.بیل کلینتون در خبرها و اسنادی که پیش از این منتشر شده بود با مونیکا لوینسکی از کارکنان کاخ سفید نیز رابطه غیر اخلاقی داشت.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار