وزیر کار فلسطین و عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین تاکید کرد تجاوزات گروههای تروریستی علیه اردوگاههای فلسطینی در سوریه تنها تلاش برای درگیر کردن فلسطینی ها در حوادث سوریه است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه؛  طرفهای منطقه ای و بین المللی امروز بیش از هر زمان دیگری متوجه می شوند تلاش هایی که برای تضعیف سوریه صورت می گیرد تنها در جهت تامین منافع رژیم صهیونیستی است. سوریه از نظر تاریخی حامی مسائل عربی است و با تضعیف آن خودبخود این مسائل به ویژه مساله فلسطین نادیده گرفته و به حاشیه رانده می شود. در این زمینه احمد مجدلانی وزیر کار فلسطین و عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین تاکید کرد تجاوزاتی که گروههای تروریستی علیه اردوگاههای فلسطینی در سوریه انجام داده اند تنها تلاش برای درگیر کردن فلسطینی ها در حوادث سوریه است و این اقدام همچنین در چارچوب طرح حذف مساله فلسطین در جهت تامین منافع رژیم صهیونیستی و صرف نظر کردن سوریه از مواضع ثابت خود در حمایت از این مساله صورت می گیرد.
"مجدلانی" تاکید کرد رهبری و ملت سوریه همواره حمایت کامل از مساله فلسطین، حق ملت فلسطین در بازپس گیری سرزمینش و بازگشت آوارگان به میهن شان را در اولویت قرار داده اند.
"صبرین دیاب" هماهنگ کننده کمیته مردمی دفاع از سوریه نیز به نوبه خود از تلاش های دولت سوریه در اردوگاه یرموک برای وارد کردن کمک ها و مواد غذایی و پزشکی به این اردوگاه
تشکر کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار