مجله "فوکس" آلمان در گزارش اخیر خود نوشته است: افزایش صادرات نفت ایران و بارگیری 26 تانکر ایرانی آماده اعزام به دیگر کشورها، باعث کاهش قیمت نفت جهانی و در نتیجه قیمت بنزین در آلمان خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛‌ نشریه " فوکس"‌ آلمان در گزارشی آورده است:‌ اکنون 16 تانکر با ظرفیت 200 هزار تن از نفت‌خام ایران بارگیری شده  و در راه کشورهای مقصد است. این کشتی‌های نفتکش اکنون در حال ارسال نفت ایران هستند و محموله آنها به بازار جهانی نفت ارسال می‌شود. 

بارگیری 200 هزار تن در 26 تانکر غول پیکر ایرانی آمادۀ حرکت به سمت کشورهای مختلف جهان، باعث کاهش قیمت نفت در جهان و قیمت بنزین در آلمان خواهند شد.

بر اساس این گزارش، 26 تانکر ایرانی در حال بارگیری و ترک اسکله های ایران هستند تا بتوانند به بازار جهانی نفت دست پیدا کنند. 

این مجله پیش بینی کرده که با افزایش عرضه نفت ایران و کشورهای دیگر، قیمت بنزین در آلمان کاهش خواهد یافت.

"فوکوس" بازگشت این تعداد نفت‌کش ایرانی به بازار نفت دنیا از جمله کشورهای ترکیه، چین، هند، ژاپن، کره جنوبی و تایوان را به نشانه صادرات نفت ایران به سراسر جهان ارزیابی کرده است که شرایطی را ایجاد می‌کند که مشتریان بیشتری به نفت ایران دسترسی داشته باشند و درنتیجه بازار جهانی به ثبات بیشتری دست پیدا می‌کند.

در پایان این گزارش آمده است: با کاهش تحریم های ایران، این کشور خواهد توانست نفت بیشتری را در مقایسه با زمان تحریم‌ها تولید و صادر کند و این اقدام کمک شایانی به بهبود بازار جهانی خواهد کرد.


انتهای پیام /
برچسب ها: آلمان ، نفت ، کشتی ، تهران ، برلین ، بارگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۱:۰۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
تا چشم بد خواهامون دربیاد
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۰:۲۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
اينا با دست پس میزنند با پا پیش میکشند از ترس آمریکا.آدم فقیر باشه اما آزاد باشه.
آخرین اخبار