فرامرز عظیمی شهردار منطقه 10 و اسماعیل دوستی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به همراه جمعی از معاونان و مدیران منطقه در مسجد ابا عبداله (ع) حضور یافتند و از نزدیک به مشکلات شهروندان رسیدگی کردند .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،فرامرز عظیمی شهردار منطقه در سخنانی ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن ایام خجسته دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با تشریح عملکرد و اقدامات منطقه در حوزه های مختلف و اجرای پروژه های شاخص گفت : مدیریت شهری با مشارکت و همکاری شهروندان ، نقش به سزایی در بهبود کیفی و کمی زندگی مردم ایفا می‌کند و بر اساس قانون وظایف گسترده‌ای را در سطوح مختلف جامعه برعهده دارند.
 
وی با تاکید بر همکاری و تعامل دو جانبه میان مساجد منطقه و شهرداری ، مساجد را مهم ترین پایگاه مردمی و نهاد اجتماعی برشمرد و افزود : دیدار و گفتگو با شهروندان در مساجد زمینه ساز حل و فصل بخش مهمی از مشکلات ‏محلات و ‏نیازهای شهروندان است .
 
در ادامه این برنامه اسماعیل دوستی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر و تشکر و قدردانی از شهردار و مسئولین منطقه گفت :منطقه 10 با تقدیم بیش از 1000 شهید ، از مناطق با ارزش و فرهنگی و با قدمت تهران و حتی کشور است و خدمت صادقانه به این مردم بزرگترین ارزش و افتخار ماست .
 
وی با بیان این که امنیت کنونی کشور و پیشرفت در زمینه های مختلف علمی ، اقتصادی و نظامی و ترس و هراس دشمنان و مستکبران از نظام جمهوری اسلامی ایران ، همگی مرهون خون شهدا ، مدیریت و رهبری ولایت فقیه ، ایستادگی مردم و عمل به رهنمودهای امام و پایبندی به اصول و اعتقادات و خدمت مسئولین و دولتمردان می باشد افزود : جوانان و نسل امروز باید از یاد و زندگی و خاطرات شهیدان درس عبرت بگیرند و راه آنان را ادامه دهند و آنان را اسوه زندگی خود قرار دهند .
 
وی افزود: مدیران شهرداری باید بدون منت و شبانه روزی در خدمت شهروندان باشند و رسیدگی به درخواست های مردمی از اولویت های اساسی مجموعه شهرداری است چرا که ما خدمتگزار مردم عزیزمان هستیم.
 
در ادامه این برنامه شهروندان ضمن بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات ،مشکلات محله‌اي، نيازها و درخواست های خود را در زمینه های شهرسازی ، خدمات شهری ، بهسازی معابر، آسفالت، فضای سبز و...  با مديريت شهري منطقه در ميان گذاشتند و در پایان شهردار نسبت به بررسی راهکارها و حل مشکلات در حیطه شهرداری قول مساعدت و همکاری داد.
برچسب ها: شهردار ، اعضا ، مشکلات ، منطقه ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار