دبیراجرایی از برگزاری همایش شهرسازی اسلامی ایرانی، چالش‌ها و فرصت‌ها در خرداد ماه 93 خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در جلسه ای تولایی دبیر اجرایی همایش ضمن اشاره به برگزاری همایش شهرسازی اسلامی – ایرانی، چالش‌ها و فرصت‌ها در خرداد ماه 93 افزود: این همایش با محورهایی ازقبیل بازآفرینی فضای عمومی و محلات با رویکرد ایرانی، اسلامی، شهروند، شهرداری و مدیریت مشارکتی، توسعه پایدار شهری، طرفیت‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رویکرد فرهنگی اجتماعی و توسعه شهری برگزار خواهد شد.
 
وی در ادامه در خصوص نحوه برگزاری همایش، نحوه مکاتبات ارائه کنندگان مقالات با دبیرخانه، چگونگی برگزاری کارگاههای آموزش و تعیین موضوع کارگاهها، نهایی کردن طراحی لوگو، پوسته و همچنین نحوه تبلیغات و اطلاع رسانی و ... به گفتگو و ارائه راهکار پرداخت.
 
تولایی تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری این همایش احیای فرهنگ شهرسازی ایرانی اسلامی است و امید است با برگزاری این همایش‌ها و پرداختن به مسائل کاربردی مطرح شده، در مسیر اجرایی شدن هر چه بهتر راهبردها و حل معضلات شهری گام برداریم این جلسه سومین جلسه کمیته‌ اجرایی همایش بزرگ شهرسازی اسلامی، ایرانی، چالش‌ها و فرصت ها بود که با حضور دبیر اجرایی همایش، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری منطقه و جمعی از کارشناسان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری در دفتر شهردار منطقه هفت برگزار شد./
انتهای پیام/
 

برچسب ها: همایش ، شهرسازی ، ایران ، شهروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار