فرزند شاه فراری، پس از مدت‌ها از سوراخ موشش خارج شد و در مصاحبه با یک عنصر ضدانقلاب، اراجیفی را به هم بافت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، "رضا"، فرزند شاه فراری در گفتگو با ضد انقلاب مزدور "علیرضا نوری زاده" با اعتراف تلویحی به از هم پاشیدگی و سردرگمی اپوزیسیون در برخورد با جمهوری اسلامی با خشم گفت: چرا غرب با آمدن دولت روحانی شادمان شده است؟ آنها سخت در اشتباه هستند چون در هر صورت هیچ چیزی عوض نشده است.

فرزند شاه فراری در ادامه به صورت تلویحی به از هم پاشیدگی اپوزیسیون اذعان کرده اما برای لاپوشانی این موضوع مدعی شد: دعوای اصلی میان نیروهای اپوزیسیون، شکل نظام است.

وی در پایان، خشم خود را از جشن‌های باشکوه ایام‌الله دهه فجر بیان کرد.


با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، هنوز هم توهم‌های افرادی مانند فرزند شاه فراری تمامی ندارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، روحانی ، شاه ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۲۱:۱۷ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
پست تر از رضا پهلوی نوری زاده حرامزاده وطن فروش عرب پرست خائن است تف بر ان شرف و حیثیت نداشته ات
Iran (Islamic Republic of)
سیدرضا
۱۳:۳۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
آهای شازده سابق، توکه جات خوبه، گرم و نرمه، هرکاری دلت میخواد انجام میدی، هنوز که پولهای غارت شده ملت ایران که بابات اون زمان ازکشورخارج کرد توی بانکهای سوئیس و اروپا وامریکا کارمی کنه و سودش و میگیری با دوروبریهات میخوری، نکنه تموم شده یا این که می بینی کم کم داری پیرمیشی و ممکنه همین بانکها یه روزی پولاتو بالا بکشند و دیگه دستت ازهمه جا کوتاه بشه؟ نه شازده ، ازهمون 22بهمن57 که مردم بیرونتون کردند بایدمی فهمیدی دیگه باید خواب ایران رو ببینی که میدونیم حتی خوابشم نمیتونی ببینی. دیگه بشین سرجات و حرف مفت نزن، اینایی که دور و برت می پلکند و گاهی یک حرفهایی می زنند که برات امیدبخش باشه، برای تیغ زدنته و گرنه خودشونم ازهمه جا رانده و مونده شدن و جایی ندارند. بای.
آخرین اخبار