رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از ادامه انسداد جاده قدیمی کندوان خبر داد و گفت : تردد وسایل نقلیه در محورهای هراز ، فیروزکوه و کیاسر به ساری به علت یخ زدگی تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ افزود: هم اکنون در بالادست جاده هراز بارش برف ادامه دارد و تردد در این جاده به خاطر یخبندان و برفی بودن با زنجیر چرخ و به کندی جریان دارد.

وی تصریح کرد : لازم است هم وطنان به خاطر شرایط جوی و جاده ای از سفرهای غیر ضروری خوداری کنند و هنگام عبور از جاده های کوهستانی و برفگیر ، زنجیر چرخ، لباس گرم، سوخت کافی و مواد غذایی به همراه داشته باشند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران به رانندگانی که قصد عزیمت به مناطق کوهستانی مازندران را دارند، توصیه کرد تا از سالم بودن سیستم گرمایشی و تجهیزات ایمنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند و قبل از مسافرت برای آگاهی از مسیر تعیین شده از طریق پلیس راه و راهداری از وضعیت مسیر خود اطلاعات لازم را کسب کنند.

سرهنگ محمدنژاد گفت: ماموران پلیس راه مازندران در تمامی راه های منتهی به نقاط کوهستانی و برف گیر حوزه استحفاظی حضور دارند و تمامی خودروهای حمل و نقل عمومی، کامیون ها و اتوبوس ها را به لحاظ داشتن زنجیر چرخ کنترل می کنند.

فرمانده پلیس راه مازندران از رانندگان وسائط نقلیه و مسافران خواست که بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و هنگام سفر وسایل لازم از جمله پوشاک گرم و مواد غذایی آماده به همراه داشته باشند.

وی گفت : تلفن مرکز کنترل راه های مازندران با پیش شماره 2182934 - 0151 آماده پاسخگویی به هموطنان در باره آخرین وضعیت راه های استان به طور شبانه روزی است.
/انتهای پیام/
برچسب ها: زنجیر ، چرخ ، نقلیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.