رئیس انجمن اسکی روی آب اظهار داشت: انجمن اسکی روی آب در صورت جذب اسپانسر مسابقات اسکی با کابل را برگزار می‌کند.

رضا گل‌محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن اسکی روی آب برنامه‌ای مبنی بر برگزاری مسابقات در ایام مبارک دهه فجر را تدوین و طراحی نکرده است. البته درصدد هستیم در صورت جذب اسپانسر مسابقات اسکی با کابل را در اسفند ماه سال جاری و به میزبانی منطقه آزاد کیش برگزار کند.

رئیس انجمن اسکی روی آب ادامه داد: رشته اسکی روی آب ورزش گران و پر هزینه‌ای است. مشکلات طی چند سال اخیر محدودیت‌هایی را برای ورزشکاران فعال در رشته‌های مختلف ایجاد کرده است. البته مسئولان انجمن اسکی روی آب تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات مالی و رشته و توسعه این رشته ورزشی در کشور به کار می‌گیرد.

گل‌محمدی تصریح کرد: انجمن اسکی روب آب علاوه بر مردان در بخش بانوان نیز فعالیت جدی دارد. بانوان اسکی روی آب در کیش و تهران تمرینات آمادگی خود را انجام می‌دهند.

رئیس انجمن تصریح کرد: انجمن در صورت جذب اسپانسر اسفند ماه سال جاری مسابقات اسکی با کابل را برگزار می‌کند. در غیر اینصورت انجمن تا فروردین سال 93 برنامه‌ای را طی نکرده است،‌ البته در اردیبهشت ورزشکاران اسکی روی آب در دریاچه آزادی تهران آغاز می‌شود.

گل‌محمدی افزود: انجمن اسکی روی آب مسابقات برون مرزی را برای تیم ملی د سال جدید پیش بینی کرده است و برنامه‌های خود را به شورای برون مرزی ارائه کرده است، در صورت تایید این شورا و فدراسیون انجمن‌های ورزشی زمان و محل اعزام ملی پوشان را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار