مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: یکی از دغدغههای مشترک اداره کل میراث و اوقاف اصفهان ساخت و مرمت ابنیه تاریخی و اماکن متبرکهای است که متولی آن اداره اوقاف میباشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، حجتالاسلام رضا صادقی اظهار داشت: در نشستی با مدیران میراث فرهنگی،مقرر شد که همکاریهای جدی و جدیدی صورت بگیرد و همکاری وبا همفکری بیشتر و اجماع کارشناسانه، مشکلات موجود در مساجد، بقاع متبرکه، امامزادگان و سایر بناهایی که ما بین میراث و اوقاف مشترک است حل شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به تصمیمات اخذ شده برای حل مشکلات موجود اشاره کرد و ادامه داد: تعامل 100درصدی اوقاف و میراث می تواند خدمتی هدفمند را در جامعه به وجود آورد و مردم میتوانند شاهد اقدامات مثبت و تاثیر گذار باشند.

وی افزود: داخل و زیر سقفهای بازار هنر اصفهان به دست کارشناسان اداره اواقاف با نظارت میراث فرهنگی در حال انجام است که سعی میشود تا پایان سال مرمت به اتمام و هزینه‌های آن اعلامشود.

صادقی در خصوص مرمت‌های در حال انجام بازار هنر اصفهان زیرنظر اداره اوقاف گفت:: مستاجران و متصرفان موقوفات بازار هنر اصفهان بخشی از مرمتهای پشت بام بازار را با هزینههای خودشان انجام دادند. /


انتهای پیام/ ش ك

برچسب ها: اصفهان ، دغدغه ، مرمت ، ابنیه ، تاریخی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.