فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: آحاد مردم، مسؤولان و ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه آمادگی کامل برای یاری رسانی به مردم حادثه دیده در برف و کولاک مازندران دارند.

 

ˈابوالقاسم مهریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: در پی بارش برف و کولاک شدید و کم سابقه در استان مازندران، ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه به عنوان شهرستان مُعین این استان شمالی در بحث حوادث در آماده باش کامل قرار گرفت.

وی گفت: مدیران دستگاه های مختلف شهرستان فیروزکوه برای یاری رسانی به مردم حادثه دیده مازندران اعلام آمادگی کرده اند و این آمادگی به استاندار و معاونت عمرانی استانداری های تهران و مازندران منعکس شده است و منتظر دستور می باشیم.

مهری تصریح کرد: شهرستان فیروزکوه پیشتاز در کمک رسانی به مناطق حادثه دیده در استان مازندران، تاکنون 600 کیلوگرم خرما، 10 هزار قرص نان، سه هزار بطری آب معدنی، 300 عدد انواع کنسرو و 200 عدد تن ماهی به همراه یک دستگاه خودروی آمبولانس و سه دستگاه خودروی پیکاپ عملیاتی هلال احمر به شمال کشور اعزام شده اند.

وی همچنین از اعزام 16 نفر نیروی انسانی شامل سه نفر نیروی کادر و 13 نفر نجاتگر داوطلب به این مناطق خبر داد و بیان کرد: در پی برودت شدید هوا یک تیم امدادی 33 نفره در پایگاه امداد اداری به حالت آماده باش کامل در آمدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته علاوه بر مسؤولان دستگاه ها از جمله هلال احمر، راه و شهرسازی، برق، شبکه بهداشت و درمان و . . .مردم عزیز و خیّرین شهرستان نیز برای ارسال کمک ها و توانمندی های خود اعلام آمادگی کرده اند.

مهری افزود: در صورت نیاز این شهرستان آماده ارسال اقلام مورد نیاز و اعزام نیروی انسانی است.

شهرستان فیرزوکوه که در سه مسیر مواصلاتی سمنان - تهران - مازندران قرار دارد در سال گذشته در این ایام به دلیل بارش برف و کولاک مسافران بسیاری در این منطقه گرفتار می شدند، ولی در سال جاری تاکنون در این ایام فقط از سرما و برودت شدید هوا رنج می برد./ش ك


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.