با حضور نیروهای عملیاتی و استقرار اکیپ های برف روب در جماران، معابر منتهی به بیت امام خمینی (ره) بازگشایی و تردد در آن برای بازدید کنندگان در ایام ا... دهه فجر امکان پذیر است.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نعمت ا... دارش شهردار ناحیه چهار این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: به مناسبت برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجدید میثاق ملت با آرمان های امام راحل و حضور گسترده شهروندان در ایام ا.. دهه فجر در جماران معابر منتهی به بیت امام خمینی (ره) و حسینیه جماران برف روبی و بازگشایی شده است .
 
وی گفت: با فعالیت شبانه روزی نیروهای برف روب مسیر های ورودی به بیت امام (ره) شامل خیابان های جماران ، یاسر، حسنی کیا و چوبینه باز است و مشکل تردد در آن وجود ندارد.
 
دارش تصریح کرد: سایت اصلی برف روبی در محدوده ناحیه چهار شهرداری منطقه یک در منظریه ابتدای ورودی خیابان جماران مستقر است و بیش از 60 مخزن دپوی شن مخصوص در این ناحیه جانمایی شده که 20 مخزن آن در معابر جماران است و به طور روزانه بازدید و نسبت به شارژ مجدد آنها اقدام می شود.
 
این مقام مسئول از شهروندان و زائران بیت امام (ره) خواست به علت ترافیک در این محدوده ، شیب معابر و لغزنده بودن مسیرها از وسایل نقلیه عمومی جهت تردد در این محدوده استفاده کنند و یا وسیله نقلیه خود را مجهز به زنجیر چرخ و لوازم ایمنی نمایند و در صورت امکان در ساعات اوج ترافیک که بین ساعت 16 الی 20 است تردد کمتری در این مسیرها داشته باشند.
 
دارش به استقرار شبانه روزی نیروهای خدمات شهری ، سامانه 137 ، سد معبر و شهربان در مسیرهای منتهی به جماران اشاره کرد و گفت: نیروهای مستقر در صورت وقوع حادثه شامل خرابی وسیله نقلیه و... آماده کمک رسانی به رانندگان و شهروندان هستند و سامانه 137 و پرسنل اجرایی سامانه فوق نیز پاسخگوی شهروندان است.
برچسب ها: تسهیل ، تردد ، جماران ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار