لنوو، اپل و سامسونگ را پشت سرمی‌گذارد

مدیر کمپانی لنوو در مصاحبه با Fortune اعلام کرد، که آن ها ماموریت دارند تا اپل و سامسونگ را در دنیای اسمارت فون‌ها کنار بزنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، لنوو هفته گذشته کمپانی موتورولا با قیمت 2.91 میلیارد دلار از گوگل خریداری کرد، شرکتی که می‌تواند کمک به سزایی به لنوو جهت رسیدن به اهدافش در دنیای موبایل کند.

مدیر عامل لنوو در این رابطه اعلام کرده است: " پس از آنکه گوگل در سال 2012 موتورولا را خریداری کرد، من، اریک اشمیت، مدیر اجرایی گوگل را به صرف شام در منزل خود دعوت کردم و به وی گفتم : اگر شما علاقمند به فعالیت در بخش سخت افزار هستید، شما می‌توانید از موتورولا استفاده کنید، اما اگر شما علاقه‌ای به فعالیت تجاری در بخش سخت افزار ندارید، ما قطعا می‌توانیم این بخش را اداره کنیم.

وی خاطر نشان کرد در حدود 2 ماه بعد ایمیلی از سوی گوگل برای من ارسال شد که در آن در مورد علاقه لنوو به خرید موتورولا سوال شده بود، که من پاسخ دادم قطعا، پس از آن لری پیچ مرا به خانه اش دعوت کرد و مقدمات انجام این معامله به سرعت انجام پذیرفت و در کمتر از دو ماه به قرارداد نهایی نزدیک شدیم".

 البته لنوو هنوز تصمیم نگرفته است که گجت های هوشمند تولیدی خود را با چه برندی عرضه و روانه بازار کند، Yang در این باره اعلام کرده است: به احتمال فراوان از برند موتورولا به عنوان ابزار یا اهرم برای نفوذ بیشتر در بازار استفاده خواهد کرد، چیزی شبیه Motorola By Lenovo، همچنین مدیر لنوو در پاسخ به وضعیت رقابت این کمپانی با اپل و سامسونگ و جا گذاشتن این دو کمپانی اعلام کرد: قطعا و به مرور زمان ماموریت ما پیشی گرفتن از آن هاست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار