وزیر کشور گفت: در راستای دیدار با مراجع و شرکت در جلسه شورای اداری استان فردا به استان قم سفر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، "عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور در حاشیه نشست خود با ورزشکاران پیرامون مبارزه با مواد مخدر درباره سفر فردای خود به شهر قم گفت: هدف اصلی زیارت حضرت معصومه(س) و دیدار با مراجع تقلید و شرکت در شورای اداری استان است.

وی افزود: اگر خدا توفیق دهد در یکی از مساجد نیز سخنرانی خواهیم داشت.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی براینکه هدف شما از دیدار با مراجع تقلید چیست؟ اظهرا داشت: هدف بنده اعلام عرض ادب به مراجع است و سعی خواهیم کرد پیرامون مسائل مختلف با آن‌ها صحبت‌هایی داشته باشیم.

وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره برگزاری سلسله نشست‌های وزارت کشور با اقشار مختلف پیرامون بحث مواد مخدر گفت: این جلسات در بطن، متن و مقدمه خود دارای نتیجه است زیرا همین که افرادی در جامعه به عنوان مرجع و گروه‌های تاثیرگذار همت می‌کنند و در این جلسات شرکت می‌کنند سبب می‌شود تک تک این افراد در جامعه نفوذ داشته و در راستای حل مشکلات تاثیرگذار باشند.

وی افزود: ما امیدواریم ان شالله با امضای توافق‌نامه و موافقت‌نامه‌هایی که با وزارت ورزش و جوانان انجام می‌دهیم بتوانیم تعاریف مشخص و ماموریت‌های معلوم و برنامه‌ریزی‌های دقیق داشته باشیم. از ظرفیت ورزشکاران عزیز به عنوان مقدمه و حلقه وصل آن‌ها با جامعه جوانان بهره مفید ببریم و در امر مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد گام‌های مثبت و مفیدی برداریم.


انتهای پیام/

برچسب ها: رحمانی ، فضلی ، درباره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار