مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: به احتمال قوی در لیگ باقی می‌مانیم زیرا هر 5 بازی باقی مانده برای ما حکم فینال را دارد.

اکبر ایرانمنش در خصوص میزبانی بازی فینال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از اینکه میزبانی را کسب کرده‌ایم خوشحالیم و امیدوارم بتوانیم از آن استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با توجه به قهرمانی و احتمال سقوط به لیگ پایین‌تر افزود: در واقع چنین چیزی پیش بینی نشده است که ما به لیگ یک برویم و یا به طور حتم در این بازی قهرمان شویم. خلاصه اینکه هم ورزشگاه و هم شهرمان مورد تأیید قرار گرفته است و مجوز اخذ کرده است. کادر فنی قرارداد حرفه‌ای دارند و باید در جام حذفی از همه شرایط موجود استفاده کنیم. 

وی در خصوص احساسش نسبت به میزبانی دیدار پایانی جام حذفی گفت: خوشحالم از اینکه توانسته‌ایم میزبانی را در قرعه‌کشی کسب کنیم و از این امتیاز استفاده کنیم. 

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در مورد شرایط میزبانی هم گفت: با همکاری باشگاه، اداره کل و هیت فوتبال تلاش می‌شود که دیدار خوبی برگزار شود.

وی با اشاره به ماندن یا نماندن در لیگ برتر هم ادامه داد: درست است انتهای جدول هستیم ولی 90 تا 95 درصد در لیگ می‌مانیم  و از آخرین فرصت‌ها استفاده می‌کنیم 5 بازی مانده است و در این بازی‌ها برای کسب امتیازات کامل به زمین می‌رویم. 

ایرانمنش در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که ما بتوانیم در بازی فینال جواز حضور در مسابقات آسیایی را کسب کنیم.
انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، باشگاه ، مس کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار