امروز 15 بهمن مراسم افتتاحیه با حضور رئیس اداره کل فرهنگ ارشاداسلامی شهرستان رباط کریم در ساعات اولیه صبح و بازدید ایشان از نمایشگاه آغاز گردید.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ امروز 15 بهمن مراسم افتتاحیه با حضور رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم  در ساعات اولیه صبح و بازدید ایشان از نمایشگاه آغاز گردید.

پس از آن حضور حاج آقا سلطانی رئیس شورای اسلامی شهر جدید پرند و جناب آقای مهندس خانی و سرکار خانم داستانگو عضو شورای شهر ومسئول کمیته بانوان و حاج آقا محتشم مدیر برنامه ریزی و هماهنگی شهرداری و معاونت فرهنگی شهرداری جناب آقای فلاح از مهمانان ویژه در نمایشگاه حضور داشتند.

که این امر خود باعث دلگرمی ناشران شد حاج آقا سلطانی و حاج آقا محتشم و جناب آقای فلاح قولهای مساعدی را جهت احداث شهر کتاب دادند که امید است با پی گیری این عزیزان این امر به زودی محقق شود تا شهروندان پرند نیز بتوانند  با سهولت بیشتری به تازه های نشر و محصولات دسترسی داشته باشند.

از نمایندگان ناشران سرکارخانم نیابتی مدیر و مسئول نشر ورجاوند و سرکارخانم مریم دانشمند نماینده نشر شیرازه در نمایشگاه حضور داشتند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار