معاون امور عمرانی استانداری خوزستان از افتتاح 498 پروژه در استان خوزستان در دهه فجر سال جاری خبر داد که 58 عدد از آنها در سطح ملی، 274 پروژه استانی و سایر منابع نیز 166 پروژه هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ احمد سیاحی اظهار کرد: از این تعداد، 203 پروژه در روستاها با اعتباری بالغ بر 132 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد و 295 پروژه نیز در شهر ها ی مختلف با اعتباری بالغ بر 442 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه ها برای قریب به 9052 نفر اشتغال زایی خواهند کرد.

سیاحی در خصوص رتبه شهرهای مختلف استان در افتتاح این طرح ها گفت: شهرستان اهواز با 65 پروژه، آبادان با 51 پروژه و دزفول با 41 پروژه رتبه های اول تا سوم را در تعداد پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر خواهند داشت. از نظر اعتباری نیز شهرستان ماهشهر با 107 میلیارد تومان، شهرستان اهواز با 88 میلیارد تومان و مسجدسلیمان با 80 میلیارد تومان بیشترین اعتبارات هزینه شده را در این خصوص داشته اند.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان پروژه خیابان سلمان فارسی اهواز را یکی از پروژه های بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی به مشکلات ترافیک شهری اهواز نیز اشاره کرد و افزود: در دهه مبارک فجر پروژه تعریض پل سوم افتتاح می شود و در مدت زمان کوتاهی مشکلات تردد خودروها از سمت شرق به غرب اهواز و بالعکس بهبود پیدا می کند.

برچسب ها: افتتاح ، عمرانی ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.