سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در شمال به جنوب اتوبان قم و مصدوم شدن 17 تن خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در ساعت 13 و 20 دقیقه ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا در شمال به جنوب اتوبان قم کیلومتر 40 مطلع شد و بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی عازم محل حادثه شدند

 وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه اتوبوس اسکانیا به دلیل نامشخصی از مسیراصلی اتوبان منحرف و پس از برخورد با گاردریل واژگون شد و مسافران نیز در داخل اتوبوس محبوس بودند  .

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و با کمک عوامل راهبر اتوبان مسدود شد. 

تعدادی از مسافران تا رسیدن نیروهای امدادی از داخل اتوبوس خارج شده بودند و حدود 17تن از مسافران را نیروهای آتش‌نشانی از داخل اتوبوس خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت.

 سرعت غیرمجاز علت واژگونی

در ادامه رئیس پلیس اداره تصادفات راه کشور گفت:در آزاد راه تهران قم کیلومتر 60ساعت 13 و30دقیقه یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که از تهران به مقصد اصفهان در حال حرکت بود با 17 سرنشین از مسیر خود واژگون شد.

سرهنگ اسفندی به خبرنگار ما گفت:در پی وقوع این سانحه رانندگی 10تن مجروح شدند.

این مقام مسئول انتظامی در خاتمه به علت حادثه اشاره کرد و اظهار داشت: کارشناسان پلیس علت این واژگونی را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزند از جانب راننده اتوبوس اسکانیا اعلام کردند./
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار