فرماندار سبزوار گفت: تهدیدهای آمریکایی ها تبل توخالی است و ملت ایران در برابر هر تهدیدی ایستادگی می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، قاسم شعبانی عطار در مراسم افتتاح نمایشکاه فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت:بیش از 35 سال است که ما در برابر هرگونه تهدیدی ایستاده ایم وهنوز شعارهای سال 57در فضای کشور عطرآکین است.

وی ادامه داد: دشمن باید بداند که ملت ایران از همان سالهای ابتدای انقلاب دست بیعت با رهبری و امام عزیز داده است و هیچگاه از بیعت دست برنخواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان سبزوار یادآورشد: ما مرهون رشادت های ملتی هستیم که در همه عرصه های انقلاب نسبت به کشور ادای دین کرده است.

وی با اشاره به مسئله هستی نیز گفت:پذیرفته شدن حق هسته ای ملت ایران به این معناست  که ما قدرت ایستادگی در برابر هر زورگویی را داریم .

وی در پایان خاطرنشان کرد:شکسته شدن دیوارهای تحریم یک توفیق بزرگ برای ملت ما بود و این مهم نشات گرفته از اراده مردم ایران در گرفتن حق خود دارد.

فرماندار سبزوار با اشاره به اینکه همه ارکان نظام باید در راه خوکفایی کشور تلاش کنند گفت:علارغم اینکه ما معتقدیم که تحریم ها موجب شکوفایی خلاقیت ها و پیشرفت دستاورد های کشور میشود اما در سالهای 91 و 92 فشار اقتصادی باعث ایجاد تنگناهایی برای مردم شده بود.

وی با اشاره به تلاش کارآفرینان در راه توسعه کشور خاطرنشان کرد:مسئله وابستگی کشور به برخی از کالاهای خارجی باعث میشود تا برخی موارد فشارهای مختلفی متوجه مردم شود که این مشکلات باید به دست نخبگان در عرصه های مختلف حل شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان سبزوار یادآورشد:ما باید بتوانیم کالاهای ضروری و استراتژیک را خودمان تولید کنیم و در این راه باید از همه ظرفیت های موجود بهره گرفت.

وی اضافه کرد: نیازهای ضروری کشور امروز متوجه بخش های دامی ،کشاورزی و فرآورده های مختلف است که باید نگاه و دقت بیشتری در این زمینه توسط دولت و بخش خصوصی صورت گیرد./ز

برچسب ها: آمریکا ، تهدید ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.