دبیر کل فدراسیون فوتبال از حضور بازرسان فدراسیون فوتبال در ورزشگاههای ساحلی به منظور توسعه و زیر ساخت های مناسب برای استاندارد سازی بین المللی ورزشگاهها خبر داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در نامه مهدی محمد نبی-دبیر کل فدراسیون به کلیه هیاتهای فوتبال استانها و مدیرعاملان باشگاههای فوتبال ساحلی آمده است، باتوجه به اینکه یکی از سیاست های فدراسیون، توسعه هرچه بیشتر رشته فوتبال ساحلی در کشور است، در همین راستا استانها باید نسبت به ایجاد زیرساختارهای مناسب برای مهیا نمودن استانداردهای بین المللی اقدام کنند.

بر همین اساس کارگروهی بمنظور ایجاد استانداردسازی ورزشگاههای فوتبال ساحلی کشور تشکیل می شود که مسئولیت این کارگروه بازدید از ورزشگاهها و برگزاری جلسات مشاوره ای با مسئولین استان  است و با دادن فرصت لازم به استانها و باشگاهها جهت رفع نواقص، مجدداً طبق اعلام قبلی بازدید می شود تا به رفع نواقص بپردازند.

گفتنی است، در صورت عدم کسب امتیاز لازم ( براساس معیارهای اعلام شده ) برای میزبانی لیگ های کشور ، باشگاه مربوطه باید نسبت به معرفی ورزشگاه دیگری که مطابق با معیارهای فدراسیون باشد، اقدام کند.

لازم به ذکر است بازدید نمایندگان فدراسیون از 10 روز آینده براساس اولویت تاریخ مسابقات و نحوه برگزاری مسابقات لیگ های کشور برای میزبانی آغاز خواهد شد.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار