معاون پژوهشی دانشگاه قم گفت: با همکاری اداره کل جهادکشاورزی، آماده اجرای طرح گلستان مثمر در دانشگاه قم هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید محمدجواد وزیری‌فرد با اشاره به جامعیت دانشگاه قم در سطح استان اظهار داشت: به همین دلیل آماده همکاری با تمام نهادها و ارگان‌ها هستیم.

وی افزود: این همکاری‌ها موجب بهبود وضعیت امور و رفع نیازهای مردم قم خواهد شد؛ دانشگاه قم دارای ظرفیت‌های فراوانی است و می‌تواند بسیاری از طرح‌ها را اجرایی کند.

معاون پژوهشی دانشگاه قم با بیان اینکه ظرفیت برای اجرای طرح گلستان مثمر هم در این دانشگاه وجود دارد عنوان داشت: به همین دلیل با تمام توان در راستای اجرای طرح مذکور و کاشت نهال و توسعه فضای سبز اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دانشگاه قم در زمینی به مساحت 140 هکتار واقع شده که 17 و نیم هکتار از آن به فضای سبز و در قالب طرح گلستان مثمر اختصاص می‌یابد.

وزیری‌فرد بیان داشت: در این میان 1.5 هکتار نیز زیر کشت زیتون و 1.5 هکتار دیگر هم به کاشت چمن اختصاص دارد و در همه این زمین‌ها از روش‌های نوین آبیاری استفاده می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه قم با بیان اینکه بر اساس منویات امام و رهبری درصدد بودیم که این دانشگاه را به رتبه‌های بالای علمی و نیز کارهای اجرایی برسانیم گفت: در همین راستا تفاهمنامه‌ای میان دانشگاه قم و اداره کل جهادکشاورزی به امضا رسیده تا از ظرفیت‌های دو طرف به صورت بهینه استفاده شود.

وزیر‌ی‌فرد خاطرنشان کرد: مراکز تحقیقاتی دانشگاه قم و اداره کل جهادکشاورزی بر اساس تفاهم یاد شده در اختیار دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران قرار گرفته و جهاد هم در تأمین زمین مورد نیاز برای کارهای تحقیقاتی همکاری‌هایی خواهد داشت./ش ك

برچسب ها: قم ، دانشگاه ، همکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.