عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: اگر یک مورد از تحریم‌های اعمال شده از سوی غرب به کشورهای همسایه تحمیل می‌شد دوام نمی‌آوردند، اما کشور ما با وجود ظلم و تهاجم بی‌عدالتی از سوی ابرقدرت‌ها در حوزه اتکایی خود حرکت کرد و سرش همیشه بلند است.

"محمد سلیمانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: آرمان‌های امام راحل که بر اساس آن دولت اسلامی برقرار شد، بسیار بلند است و رسیدن به آن‌ها زمان، تلاش و ایثارگری می‌طلبد.
 
وی با بیان اینکه در 200 سال گذشته قبل از انقلاب،  کشور ما گرفتار حاکم‌های مزدور و وابسته بود، اضافه کرد: در این دوران کشورمان از قافله علم و پیشرفت عقب افتاد و عقب نگه داشته شد، زندان‌های ساواک بسیاری از مردم ایران را از استعدادها و تلاش محروم کرد.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: دولت اسلامی ایران پس از برقراری حکومت اسلامی با موانع زیادی از سوی دشمنان خود مواجه شد؛ انواع و اقسام کودتاها، تهاجمات فرهنگی، نظامی علیه کشورمان صورت گرفت که ملت ایران با آنها مبارزه و با موفقیت از آن‌ها عبور کرد.
 
سلیمانی به دستاوردهای کشورمان در حوزه علم و فناوری اشاره کرد و یادآورشد: ایران جزو معدود کشورهایی است که ظرف 25 سال چرخه‌ سوخت و غنی‌سازی در حوزه انرژی اتمی را به سوخت مصرفی تبدیل کرد و این در حالی است که از سوی کشورهای غربی به شدت تحریم می‌شدیم.
 
وی با بیان اینکه در حوزه فضایی وضعیت خوبی داشته و جزء باشگاه فضایی جهان هستیم، تصریح کرد: ایران اسلامی با پرتاب ماهواره امید نشان داد که استعداد گسترده‌ دانشمندان با انگیزه و جوان کشور  در دامن انقلاب اسلامی  با گفتمان انقلاب و امام راحل پرورش یافته‌ است.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تأکید بر اینکه هیچ کشوری به اندازه ایران اسلامی مستقل نیست ادامه داد: آرمان‌ و شعاری که امام راحل در انقلاب اسلامی سر دادند به وقوع پیوست و امروز به شرق و غرب وابسته نیستیم؛ در حوزه اقتصاد نیز اگرچه تحریم‌ها هنوز برقرار است اما پیشرفت‌هایی نیز حاصل شده است.
 
سلیمانی تأکید کرد: اگر یک مورد از تحریم‌های اعمال شده از سوی غرب به کشورهای همسایه تحمیل می‌شد دوام نمی‌آوردند، اما کشور ما با وجود ظلم و تهاجم بی‌عدالتی از سوی ابرقدرت‌ها در حوزه اتکایی خود حرکت کرد و سرش همیشه بلند است.
 
سلیمانی با بیان اینکه، غرب فکر می‌کند با تشدید تحریم‌های فلج کننده از نظر خود اثر منفی بر اراده ملت دارد، افزود: امروز ملت ایران تهدید را به فرصت تبدیل کرده و مقایسه‌ این فعالیت‌ها در 35 سال گذشته نشان داد هر جا که به ملت ایران فشار آمد همان‌جا ضد ضربه شد چنانچه امروز می‌بینیم کشورهای اروپایی مجبور به مذاکره با ایران بوده و به درخواست‌های آن توجه ویژه‌ای می‌کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه رسیدن به کشوری توسعه یافته تلاش شبانه‌روزی می‌طلبد، در ضمن توصیه‌ای به مدیران ارشد کشور، خاطرنشان کرد: نهضت پیشرفت کشور در ابعاد مختلف، همچنین روحیه ملت نباید از سوی نفوذی‌های بیگانه منحرف شود، مذاکره با کشورها بایستی از حوزه قدرت صورت گیرد تا انشاءالله با جمهوری اسلامی حضرت امام(ره) گام‌های بلندتری برداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
پریدخت قاضی زاده
۰۵:۳۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
خدا حفظتان کند.
آخرین اخبار