مديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور گفت: تا عصر امروز آب همه شهرهاي مازندران وصل مي شود.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پاون، حميدرضا جانباز با بيان اينكه در زمان كنوني آب موردنياز تمام شهرهاي استان مازندران به غير از شيرود در حال تامين است، گفت: در شيرود نيز سه پمپ برق دار شده است و دو تا سه پمپ ديگر تا ظهر برقدار و تا عصر امروز مشكل آب اين شهر نيز برطرف مي شود.

جانباز گفت: عصر امروز هيچ شهري در مازندران مشكل آب نخواهد داشت.

وي تصريح كرد: روستاهاي فاقد آب و برق به 22 روستا کاهش يافته است در حالي که اين تعداد در ابتداي بحران 145 روستا بود.

وي با بيان اينكه وزير نيرو در نوشهر حضور دارد ، گفت: برنامه ريزي شده است آقاي چيت چيان از نزديك از مناطق برفگير بازديد كند و در جريان تامين خدمات آب و برق اين مناطق قرار گيرد.

مديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور درباره اين كه آيا در شهري مشكل افت فشار آب وجود دارد ، گفت: مشكل افت فشار آب در هيچ يك از شهرهاي استان مازندران وجود ندارد و تنها در شيرود مشكل قطعي آب وجود دارد.

مدير عامل شركت آب و فاضلاب كشور اظهار داشت: بخش آب كشور با همه توان در كوتاه ترين زمان ممكن كه دسترسي به تاسيسات داشته، توانسته است خدمات رساني را انجام دهد.

وي همچنين در توصيه اي به مشترکان آب کشور در مناطق سردسيري، گفت: با توجه به کاهش شديد دما در اين مناطق، با اقدام هاي پيشگيرانه از يخ زدگي کنتورها، لوله و اتصال هاي آب جلوگيري کنند.
برچسب ها: مازندران ، برف ، آب ، برق ، قطعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار